Rainy sunday

svetr, kahoty – H&M, boty – Zara

Co s upršenou nedělí? Nemusíte sedět doma, ale vyražte do oblíbené kavárny nebo restaurace. Dejte si něco dobrého, nějaké ty bublinky na zlepšení nálady a hned vám bude počasi šumák. Já tentokrát vyrazila do pekárny/bistra/obchůdku Moje Kredenc na Bělohorské. Stihla jsem 3v1. Najíst se, nakoupit a posilnit proseccem 🙂 Příště tam vyrazim na snídani. Všimla jsem si totiž dělají můj oblíbeny francouzský toust s javorovým sirupem mnam.

Dnešní outfit je souhrn toho, v čem se cítím nejlíp. Černý skinny, příjemný svetr se zajímavým detailem a botky a la chanel s malým podpatkem, který jsou pohodlný, ale alespon trochu ty nohy prodlouží.

Co jste dnes podnikli vy? Jaký je váš zaručený tip na upršený počasí?

Mějte se krásně!

H.

4 thoughts on “Rainy sunday

  1. Ahoj Helčo,

    chtěla jsem se zeptat, jestli se chystáš na Prague Food Festival? Mně se to letos nepodaří, budu v zahraničí a ráda bych věděla, jestli se můžu těšit na nějaký report od tebe?

    Hezkou neděli

    Vendula

    To se mi líbí

      1. Ahoj Helen,

        ty budeš mít psíka? Tak to se těším na nové posty, sama mám dalmatina, tak třeba můžeme někdy společně ven. Jak se tvůj pes jmenuje a co je to za rasu?

        Petra

        To se mi líbí

      2. Ahoj Peto,

        Budu mít francouzského buldočka, zatím je to malej prdola 🙂 A jmenuje se Edík, určitě ho na blogu představím, je to velká radost. A společné venčení můžeme klído někdy podniknout.

        To se mi líbí

Zanechat Odpověď

