VIETNAM BEAUTY

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Víte co je nejlepší na tom, když vaši blízcí jedou na cesty bez vás? Dárky, které přivezou. Samozřejmě si dělám srandu, nejlepší na tom je, že se pokaždé vrátí a dárky, které přivezou jsou dodatečný bonus a zpříjemnění. Když se přítel chystal na služebku do Vietnamu, moje přání bylo at mi doveze něco z místní kosmetiky. Byla jsem hrozně zvědavá, jaké produkty tam vedou a hlavně co vymyslí sám přítel. Znáte ty situace, jak jdou chlapi nakoupit něco do drogérky? Tak já se tady P. klaním, protože jeho profi level s výběrem byl teda neskutečný. Odkoukal, že používám takové ty hadrové pletové masky a vybral mi dva druhy. Jedny z kokosu, opravdu netuším jak je udělali, ale jsou výborné. A druhé s přidaným aloe vera. Pokud máte citlivou plet, produkty s aloe vera vřele doporučuju. Moji plet pokaždé krásně zklidní, hydratuje a zjemní. Dovezl mi taky kokosový olej, který používám na suchá místa. Po zimě to moje plet opravdu potřebuje. Dočetla jsem se, že kokosový olej bělí zuby, tak se to chystám vyzkoušet. Krém ve formě gelu s jasmínem používám ráno. Nádherně voní a chladí.

Děsí mě den, kdy mi produkty dojdou, protože jsou opravdu výborné. Máte zkušenost s vietnamskou kosmetikou? Případně tušíte, kde ji v Evropě seženu?

Mějte se krásně!

H.OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zanechat Odpověď

