Winter sale finds

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Slevy mě tento rok nechaly docela chladnou. Přišlo mi, že v obchodech nic zajímavýho není, samý poházený hadry. Nakonec se mi podařilo ulovit 3 kousky, ze kterých mám opravdu radost. Jedno dopoledne jsem zaběhla do Zary na Příkopech. Je to asi jediný čas, kdy se tam hnete. Odpoledne tam je pokaždé tolik lidí, že nákupy jsou přímo nemožné. A co jsem si tedy vybrala?

  • Šedá, metalická sukně, áčkovej střih, ve slevě za 199. Hrozně mě baví se šedýma silonkama a overknee kozačkama. Celkově jsem si všimla, že v mém šatníku momentálně hodně převažuje šedivá barva. Grey is a new black asi 🙂
  • Druhý kousek, halenka s odhalenými rameny, 199kč. Je nádherná. Nosím ji hlavně k černým džínám s vysokým pasem.
  • Poslední – balerínky s malým podpatkem ala Chanel, 299kč. V tomhle mě Zara baví asi nejvíc. Dokážou vytvořit kousky inspirovaný modními značkami jako je Chanel, Miu Miu za zlomek ceny. Tak schválně, porovnejte si je s originálem. Mě osobně, ty ze Zary vyhovují víc.

A jak jinak zakončit úspěšné nákupy, než výborným žlutým kari v restauraci Nebo.

Co vaše letošní úlovky?

Mějte se krásně!

H.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

28a3ee45208434ac9e5e200b35eb8bcd

Chanel

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zanechat Odpověď

