Czech design week

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

šaty – H&M, svetr – Mango,kabát – Orsay, kozačky – Zara, kabelka – Forever21, brýle – Chloé

Od malička mě bavily všechny Design Bloky a Design Weeky. S rodičema jsme pravidelně podobné akce od jakživa podnikali. Pro mě to byla vždy událost, taková vycházka do společnosti. Pro malou slečnu, která se může vyfintit to byl pokaždé zážitek. Prostředí mody jsem propadla už jako malá holka. Láska zůstala a čím jsem starší a postupně si bydlení zařizuju sama, tak mě kromě mody, baví i design a nábytek.

V říjnu jsem navštívila jednu z mnoha událostí ze světa designu, Czech Design Week. Akce se konala v Kafkově domě, kde se v prostorách pár pater shromáždili mladý český tvůrci.

Konečně jsem si vyzkoušela klobouky Tonak a rozhodně jim propadla. Pokukuju po jednom béžovém, ale asi si ještě chvíli počkám. Zaujal mě koncept sklenic a váz vyřezaných z láhví. Poslední dobou si všímám trendu takových jako by vláskových žárovek (na vysvětlování jsem příšerná, ale z fotek pochopíte, o čem mluvím). Hrozně by se mi líbila třeba i malá lampička s takovou žárovkou. Působí na mě útulně, ale zároven moderně. Co mě překvapilo asi nejvíc byly gramofony z 440 Audio. Úplně jsem jim propadla a snad si nějaký do bytu taky někdy pořídím společně s deskou Amy Winehouse nebo Lany del Rey.

Baví vás taky Design akce? Který jste v poslední době navštívili?

Mějte se krásně!

H.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zanechat Odpověď

