Autumn beauty favorites

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Víte jakou mám výmluvu na to kupovat víc a víc kosmetiky? „Ale já to musím vyzkoušet na blog!“ Ano je to výmluva, ale mě kosmetika prostě baví a o to víc, když objevím nějaký poklady. V dnešním článku se s vámi o pár podělím.

Posledních pár měsíců mám štěstí na objevování fakt suprový kosmetiky. Začneme pěkne od základu u make-upu. 2 roky jsem používala make-up Estée Lauder Double Wear. Jako jediný dokázal zakrýt moji opravdu příšernou plet. Před minulou zimu jsem pár měsíců marodila a s jarem se konečně vzpamatovala i moje plet. Ultra krycí make-up jsem už nepotřebovala. Nějakou dobu jsem používala BB-cream korejské značky Erborian, v létě jsem si vystačila jen s korektorem. Nemohla jsem nikde najít make-up, který by kryl tak akorát, na pleti působil přirozeně a příjemně, žádný efekt masky. Objevila jsem ho až tenhle podzim. L`oreal Nude Magique Cushion make-up. Nebudu lhát, zaujal mě obal. Co tahle zázračná krabička slibuje? SPF 25, hydratace, plet má zanechat jemnou, zářivou, svěží, krytí lehké až střední. Slovo zářivá mě trošku vystrašilo. Odjakživa jsem se se svojí mastnou pletí, rozjasnujícím make-upům vyhýbala velkým obloukem. Řekla jsem si no co zkusím to. Poprvý jsem ho aplikovala houbičkou, která je součástí balení. Dojem nic moc. Špatně se roztíral a moc přirozeně nepůsobil. Rozhodla jsem se mu dát druhou šanci a vzala ho sebou na celý týden do Lisabonu. Změnila jsem způsob aplikace. Houbičku jsem vyměnila za Beauty Blender, který naprosto miluju. Myslím, že není lepší věc na nanášení make-upu, korektoru, tvářenky, rozjasnovače, bronzeru v krému. Jednička. Kdo neví, o čem tu básním, je to taková houbička ve tvaru vajíčka, kterou před použitím namočíte do vody. Beauty Blender rozhodně taky patří do článku k mým oblíbencům. Nevyfotila jsem ho, protože vypadá jako by měl za sebou kosmetickou bouřku…Každopádně, minulý týden jsem si pořídíla „neoriginál“ od Kiko, tak jsem zvědavá.

Tohle jsem přesně já. O kosmetice dokážu psát, mluvit, přemýšlet celý den. Vratme se k make-upu. V Lisabonu jsem ho používala každý den. S Beauty Blendrem jsou skvělá dvojka. Plet mám po něm tak akorát sjednocenou. Působí přorozeně, po masce žádná stopa. + mé pleti dodává svěžest, rozjasnuje tak akorát.

Poprvé jsem vyzkoušela značku Bare Minerals, konkrétně pudr Bareskin Perfecting Veil, odstín „Light to Medium“. Při příští návštěvě Sephory určitě šáhnu i po nějakém jiném jejich produktu. Pokud značku neznáte, jedná se o minerální make-up, který působí s vaší pletí. Pudr obsahuje minerály, vitamín C pro rozjasnění pleti. Má absorbovat nadměrné sébum a plet vyvážit. V praxi to vypadá tak, že když pudr na plet nanesete, vaše plet s ním tzv. reaguje a vytvoří přirozený vzhled. Mě pudr pro zmatnění dokonale vyhovuje. Pokud si ho nechcete kupovat v plné velikosti, v Sephoře u pokladen mezi miniaturkama, najdete jeho menší verzi (dokonce s mini štětečkem) za 399kč.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Stíny většinou volím do béžova, ale s podzimem jsem měla náladu spíše na růžovější odstíny. Urban Decay jsou jedny z nejlepších. Barvy mají nádhernou pigmentaci, výdrž. Pořídila jsem jednu barvu v takové rose gold barvě, odstín „Sin“ . K hnedým očím vypadá krásně. Používám bud na celý víčko nebo jen pro zvýraznění do záhybu.

Mé paletce stínů Urban Decay Naked 2 jsem hledala partáka. První jsem vyzkoušela L`oreal Nude Basics. Nevyhovala mi, tak jsem ji poslala dál, k tetě. Pak jsem si vzpomněla, že jedna z mých oblíbených youtuberek I Covet Thee básnila o nové Rimmel paletce Magnif`Eyes, odstín 002 „London nudes calling“. Drogerkovým stínům moc nevěřím, ale tahle koupě stála za to. Pigmentace výborná, stejně tak výdrž a ty barvy jsou nádherný! 8 barev, 2 matný, 6 třpytkový. Barevná škála od jemných na každodenní líčení, až po tmavší na večerní look.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mezi moje další nejvíc používané stíny patří Kiko Hight Pigment v odstínu 42. Nádherná každodenní barva a výdrž taky skvělá. Za 3 eura velká paráda. Butik Kiko v Praze bohužel nemáme, a tak při každé návštěvě Říma, Lisabonu, Dráždan mířím na nákupy tam. Kromě toho můžete objednávat taky na jejich e-shopu.

http://www.kikocosmetics.com/en-cz/

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

NYX konečně otevřel butik v Praze na Andělu. Akorát víte, co mě štve? Furt je tam skoro všechno vyprodaný. Během jedný návštěvy jsem šáhla po matné rtěnce Lingerie v odstínu „Push-up“. Používám ji skoro každý den. Je to taková barva „vaše rty, ale lepší“. Bála jsem se, že bude vysoušet, ale naštěstí ne. Určitě se chystám vyzkoušet další barvy aneb další položka na mém nekonečném „to try list“.

Konečně jsem taky začala používat konturky. Nejen jako pomocník k nanesení rtěnky, ale tuhle Rimmel Exaggerate  v odstínu „Eastend Snob“ dokonce na celé rty, jako rtěnku. Barva je tak hezká, že je ji škoda jen na konturku. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Když se chci trochu rozmazlit, tak mířím do butiku Rituals. Jejich tělové mléko Honey Touch nádherně voní, je příjemný a kůži krásně hydratuje. Je sice dražší, 400kč za tělové mléko je dost, ale čas od času si je potřeba udělat radost.

Ano přesně tak, ukážu vám svůj deodorant. Rexona před pár měsíci přišla s novou formulací deodorantů, v krému. Zní to trochu zvláštně, ale funguje. Nesnáším deodoranty s výraznou vůní. Tenhle „Clean scent“ je bez vůně, pro mě ideál.

Když mi došla moje stálice micelární voda Garnier Micelar Cleansing Water Sensitive, poohlídla jsem se po nové. Garnier přišla s novinkou Micellar Oil-infused Cleansing Water. Fígl je v tom, že i když obsahuje olejíček, tak na pleti nezanechává mastnou stopu. Tak akorát hydratuje a hlavně je šetrná a plet nepodráždí. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vonavka Versace Bright Crystal patří mezi moje stálice už pár let. Vůně sladká, ovocně-květinová, ale tak akorát svěží. objednávám vždy přes e-shop Parfémy Elnino.

https://www.parfemy-elnino.cz

Co vaši kosmetický oblíbenci? Je něco co bych měla určitě vyzkoušet?

Mějte se krásně!

H.

Zanechat Odpověď

