Body

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

body – Stradivarius, džíny – Zara, vesta – http://styloveonline.cz/, tenisky – Victoria, choker, náramek, prstýnek – Aliexpress, náušnice – I am, kabelka – Longchamp


body – Stradivarius, jeans – Zara, vest – http://styloveonline.cz/, sneakers – Victoria, choker, bracelet, ring – Aliexpress, earrings – I am, handbag – Longchamp

Znáte ten pocit, když si něco obléknete a cítíte se v tom výborně? Přesně takhle to bylo s tímhle body. Po nějakém jsem pokukovala už celkem dlouho, ale žádné mi moc nesedlo. A pokaždé, když jsem nějaké viděla, tak jsem si ho ani nezkusila s tím, že mi stejně určitě i tak nebude. Nedávno mě ve Stradivariu zaujalo tohle starorůžové, s ted tak trendy zavazováním. Řekla jsem si no co, tak ho aspon zkusím. A za pár minut jsem si ho už nesla k pokladně. Starorůžová barva je jedna z mých nejoblíbenějších. Přijde mi elegantní a jemná. Body samo o sobě je překvapivě pohodlné (ne když zrovna jdete čůrat a musíte se na záchodě svléct skoro do naha, však víte o čem mluvím). Připomíná mi dobu, když jsem jako malinká chodila na balet a takovým bodýčku tancovala. Minulý víkend jsem ho zkombinovala s džínami a teniskami. Příště se těším na výsledek, když ho zvolím třeba s pasovou sukní.

Co váš oblíbený kousek poslední doby?

Mějte se krásně!

H.


I had my eye on some body, but never seemed to find any that I would like that much to buy it. I have noticed this pink one in Stradivarius, couple weeks ago and instantly fell in love with it. I feel like a ballerina when I am wearing it. Powder pink is one of my favorite colous. I think it complements my brown hair and fair skintone. The material is so soft and feels almost seameless.

This time, I have put it together with grey jeans, trainers and vest over the top to keep me warm. And it felt great! I have to say, one of my favorite outfits recently. I can not wait to try to wear it also with tube skirt. Stay tuned 🙂

What about your fabulous finds recently?

Xoxo

H.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Zanechat Odpověď

