Fall must have list

Fall must have list

 

v
Podzim je za rohem a s tím taky podzimní šatník. Sice moc nejásám, že končí léto, ale podzim má taky nějaké své výhody. Válení u vody vyměním za knížku, hunatou děku a horký čaj v oblíbeném hrnečku. Tento rok se dokonce těším zpátky do školy. Jsem to ale blázen.
Pojdme se spolu podívat, co v mém podzimním šatníku rozhodně nemůže chybět. Některé kousky už vlastním a po některých v obchodech pokukuju.
1. Vestičky mě hrozně baví. Kromě toho, že  jsou stylové tak hlavně zahřejí a jsou ideální na ten přechod mezi létem a podzimem. Moc hezký jsem viděla, jak v H&M, Zaře, tak i v Massimo Dutti.
2. Pěřovky nesnáším, ale tyhle lehounké mi přijdou suprové. Nepřipadám si v nich jak Michelin nebo Marshmallow, ale tím jak jsou lehké a vypasované, nepůsobí tolik sportovně. Svojí mám ze Zary.
3. Šatů a sukní se nechci vzdát ani v chladnějším období. Na podzim volím často košilové nebo svetrové šaty. Krajkované sukně působí roztomile, ale zároven i žensky.
4. Abych v těch šatech a sukních nezmrzla, přidám teplejší punčochy, který outfit vzorem dokonce oživí.
5. Bílý tenisky bych ráda vyměnila na jinou, sice pořád světlou, tlumenější barvu, ale změna to je!
6. Z bot mi příjdou jako velká stálice polobotky. Ty na malém podpatku dodají outfitu šmrnc, ale jsou pořád pohodlné. Velký výběr pod 1000kč mají v Zaře, H&M, Stradivariu.
7. Kozačky za koleno tzv. overnknee boots jsem objevila minulou zimu a tenhle rok bych si ráda pořídila další, tentokrát v hnědé barvě a na malém podpatku.
8. Na podzim mě baví zkoušet tmavší odstíny rtěněk a celkově výraznější líčení. Pokukuju po rtěnkách NYX, v nedávno otevřeném butiku v OC Anděl.
9. Šály a kostkovaný vzor k podzimu prostě patří! Oranžová barva, kterou jsem odjakživa nesnášela, mi začíná pomalu ale jistě připadat šmrncovně…
10. Off-shoulder trend jsem si tak oblíbila, že se ho nehodlám vzdát ani v chladnějším počasí. Přihodím svetr, koženou bundičku a nezmrznu.
11. Já jsem přesně ten typ, který si k nějakým trendům musí najít svojí cestu. Stejně tomu tak bylo i s choker necklaces. Ze začátku, když se objevily v každém obchodě mi přišly divné, za mě prostě ne. Když jsem ale na instagramu, pintrestu atd viděla čím dál tím více fotek a stylizací, začaly se mi taky líbit. A tak jsem si objednala dva jednoduché, jeden černý, druhý hnědý, řemínky s Aliexpressu za 1 dolar. No nekupte to. Baví mě k jednoduchým basic bílým, černým tričkám nebo oversized svetrům.
12. Podzim a chladné počasí pro mě znamená  pohodlné a oversized oblečení. Zbožnuju všechny obrovský svetry a mikiny, ve kterých mi je teplo a hlavně pohodlně.
13. Kabelky tuhle sezonu vyměním za batohy. Taky jste je ve škole nesnášely a za každou cenu jste už chtěly začít nosit kabelky? Ty řeči maminek, že je to dobré pro naše záda…Všechno jídlo, pití, notebook, diář a 100 dalších věcí tahat v kabelce na přednášky není zas taková sranda. Mami, zase si měla pravdu.
14. Hrozně mě baví číst knížky v angličtině. Zdokonaluju se tak ve slovní zásobě a k těm dlouhým podzimním večerům knihy a dobrý čaj prostě patří.
15. Ráno hrozně často bud do práce nebo na přednášky nestíhám, a tak si svůj ranní čaj nebo dávku kávy beru sebou v termo hrnku. Když je hezkej, o to je to ráno hned lepší.
16. Šortky vyměním za džíny a dokud nenasněží ty v ripped stylu nesundám.
Co vaše podzimní stálice? Bez čeho se nemůžete obejít a co si tuhle sezonu plánujete pořídit nového?
Mějte se krásně!
H.

Collared shirt dress
580 CZK – newchic.com

Love Moschino rounded collar shirt
5.545 CZK – moschino.com

Plus size off the shoulder shirt
205 CZK – newchic.com

Burberry red quilted jacket
16.705 CZK – bloomingdales.com

J Crew lightweight down vest
4.020 CZK – jcrew.com

J Brand super high-waisted skinny jeans
2.375 CZK – flannels.com

Dorothy Perkins beige lace skirt
1.180 CZK – dorothyperkins.com

Nylon hosiery
310 CZK – hottopic.com

Stuart Weitzman wide heel shoes
22.680 CZK – jades24.com

Faux suede booties
1.835 CZK – styletread.com.au

Steve Madden faux suede boots
2.405 CZK – stevemadden.com

Adidas sneaker
2.700 CZK – sooco.nl

Olympia Le Tan embroidered handbag
45.505 CZK – luisaviaroma.com

MICHAEL Michael Kors top handle bag
7.165 CZK – lordandtaylor.com

Knapsack bag
2.405 CZK – northstyle.com

Wrap jewelry
405 CZK – modemusthaves.com

Faux pearl collar necklace
170 CZK – victoriaswing.com

Burberry shawl
11.490 CZK – fashionette.de

Lime crime lipstick
480 CZK – limecrime.com

Lipstick
170 CZK – nyxcosmetics.com

Improvements autumn berry wreath
1.440 CZK – improvementscatalog.com

Wall mounted sign
815 CZK – etsy.com

Moon and Lola black ceramic coffee mug
675 CZK – laylagrayce.com

Drinkware
hm.com
Zanechat Odpověď

