Polka dots

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

košile – Masha, kalhoty – Stradivarius, kabelka – DKNY, espadrilky – Aldo, mikina – H&M, řetízek – Guess, náušnice – Bvlgari, náramky – Misha


shirt – Masha, pants – Stradivarius, handbag – DKNY, espadrilles – Aldo, jumper – H&M, necklace – Guess, aerrings – Bvlgari, bracelets – Masha

Jsem to ale ostuda. Skoro měsíc nepřidat žádný článek. Omlouvá mě asi jen to, (možná ani neomlouvá), že měsíční offline pauza byla asi potřeba. Nechci přidávat články, které budou o ničem. Z článků je to určitě pak i poznat, když nemám inspiraci.

Celý srpen jsem strávila většinou v práci (kde moc inspirace nenačerpám 😉 V září tomu nebude moc jinak, ale mám se na co těšit. Příští týden se chystám na prodloužený víkend na hory, které jsem dřív v létě nesnášela a ted se nemůžu dočkat. Přítel mi dal challenge at tentokrát Sněžku nevyjdeme ale dokonce vyběhneme. To já ale v plánu fakt nemám a raději si ji vyjdu a po cestě na Růžohorkách si dám ovocný knedlíky 😉

Pomalu taky plánuju výlet do Lisabonu, kam se chystám na týden v říjnu. Navštívím tam kamarádku a poprvé se podívám do Portugalska. Pokud máte nějaké tipy, co nesmím vynechat sem s nima 🙂

Co vaše plány? Už školní nebo začínáte až za měsíc jako já?

Mějte se krásně!

H.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Zanechat Odpověď

