Summer favorites

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Léto pro mě znamená konec zkouškového, koupaliště, sluníčko, výlety na kole, víkendy na člunu na Slapech, moje premiéra spaní pod stanem, sbírání třešní a rybízu na chalupě a samozřejmě taky práci…Ale bez práce nejsou koláče, vždyt to znáte 🙂 Takže po každém týdnu stráveném v práci, se alespoň můžu těšit na další víkendové dobrodružství.

Tohle léto jsem si stihla oblíbit pár věcí, o které se s váma chci dnes podělit. 

1. Batůžek z Aliexpress – pelikány tento rok letí. Jsou všude kam se podíváte. Moet si je dokonce tohle léto zvolil jako promo. Baťoh sebou tahám skoro všude – na výlety, koupaliště. Je prostě skvělej 🙂

2. Moje plavky kupované minulý rok se mi doslova rozpadly. Nové jsem sehnala v H&M a hrozně se mi na nich líbí výrazná červená barva. Tip: Nyní jsou ve slevě.

3. Z kosmetiky se rozhodně neobejdu bez krému na opalování (Astrid), dobré micelární vody (Mixa) a učinném deodorantu (Rexona). Jak moje pleť, tak i vlasy dostávají v horku ještě víc zabrat. Každý léto bojuju s mastnýma kořinkama. V tonhle boji mi pomáhá suchý šampón Batiste, ideální v cestovním balení. V létě mám hodně vysušené konečky, a tak po každém mytí nanesu na konečky vlasů sérum Yves Rocher. Líčení volím v létě minimální. Tenhle rok se rozhodně nemůžu obejít bez pudru Bourjois.

4. Žabky Havaianas jsou mými oblíbenci už třetí rok. Mam je ze Slim kolekce, a tak na noze nepůsobí ať tak sportovně, ale celkem nězně jako sandálky.

5. Hollister tílka me každé léto baví. Pruhované se zdobením s kamínky se hodí jak k sportovnějším outfitům s džínovými šortkami, tak k elegantnější maxi sukni.

Podělte se se mnou o svý oblíbence. Bez čeho se v létě nemůžete obejít?

Mějte se krásně a užívejte léta!

H.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Zanechat Odpověď

