Green jacket

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

top – Zara, džíny – Guess, bunda – Atmosphere, espadrilky – Aldo, kabelka – Michael Kors, hodinky – Fossil


top – Zara, jeans – Guess, jacket – Atmosphere, espadrilles – Aldo, handbag – Michael Kors, watch – Fossil

Víte, co mě během nakupování vždy potěší? Když nějaký kousek ulovím za zlomek ceny. Přesně tomu tak bylo i s touhle zelenou bundičkou. Objevila jsem ji v Primarku během našich nákupů v Dráždanech. Poslední v mém čísle a za 6 eur. No neberte to 🙂 Po pravdě, Primarku moc nelibuju, většinou tam kupuju jen pyžama a nějaký „nepostradatelný“ blbůstky jako papuče ve tvaru hlavy Hello Kitty. Takhle bundička mě ale zaujala. Kromě ceny, mě na ní baví khaki barva, která je opět v kurzu a já v šatníku v téhle barvě nic nevlastním. Střihem je pohodlná, ale přitom působí elegantně. Využiju ji i ted v létě během chladnějších dnů, ale určitě i na podzim.

Co váš poslední úlovek?

Mějte se krásně!

H.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Zanechat Odpověď

