Off-shoulder dress

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

šaty – Mango, tenisky – Converse


dress- Mango, sneakers – Converse

Tohle léto mě hrozně baví off-shoulder trend. Šaty jsem pořídila den před odletem na Sicílii ve slevách v Mangu. Kupovala jsem je s tím, že je budu mít hlavně na pláž jako přehoz přes plavky, když chci například vyrazit na chvíli od vody na zmrzku nebo kafe. Nakonec jsem si je oblíbila tak, že jsem je zvolila i na náš výlet do hlavního města Sicílie, Palerma.

Jakožto známý smolař se ani tahle cesta nemohla obejít bez nějakých „nehod“. Při cestě na nádraží se mi rozbila bota takovým způsobem, že jsem musela běžet bosa nazpátek do hotelu, rychle popadnout první boty, co jsem viděla a běžet zpět. Celá udejchaná a zpocená jsem dorazila na nádraží a tam zjistila, že vlak má 20 minut zpoždění…

Ale co, v Palermu jsem si koupila dvoje nový boty, dala si výbornou zmrzku, jejich tradiční Arancini a Cannoli, prošla se městem a těsně před bouřkou to stihla zpět do hotelu.

Co Vaše letní výlety/cesty? 

Mějte se krásně!

H.

P.S.: Další příběh smolaře už brzy 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zanechat Odpověď

