Jak jsem se naučila jezdit na kole

Od malička jsem nesnášela kolo. Samý modřiny a žádná sranda. Cestu jsme si k němu našla až  před rokem, když jsem si ho rozhodla opět po 10 letech pořídit. (Přítel mi nedal na vybranou aneb chceš jezdit na výlety? Tak ale na kole). A jak to dopadlo? Už žádný modřiny. No dobře možná pár, když jsme se rozhodla se projet v žabkách a trochu to nevychytala. Ale když si tu jízdu zpříjemníte zastávkami na zmrzku nebo radler, pak to kolo jede skoro samo. Dělám si srandu, ale je pravda, že mě to začalo opravdu bavit a jezdím s nim dokonce i po Praze.

Nějaký ten víkend zpátky jsme se vydali do Nymburka, odkud jsme po cyklostezce podél vody pokračovali už na kole do Poděbrad. Na náměstí klasická zastávka na zmrzce a procházka/projíždka po městě. Poděbrady jsou jedním z našich oblíbených víkendových míst. Je tam krásně, skvělý výlet z Prahy.

Co Vaše výlety? Kam se máme vydat příště?

Mějte se krásně!

H.


 

Zanechat Odpověď

