BEACH ESSENTIALS

Beach essentials

 

Léto je za rohem a jsem si jistá, že se brzy chystáte na nějaké ty dovolené. Mě to čeká příští středu a už se opravdu nemůžu dočkat. V dnešním článku vám představím moje plážové nutnosti, bez kterých se v létě prostě neobejdu.
1. Plavky – tak to je asi jasný. Nechcete přeci pochodovat po pláži nahatý. I když možná někdo…Všechny, co vlastním jsou dvojdílné, ale tenhle rok pokukuju i po těch jednodílných. Přijdou mi sexy a hlavně zakryjí bříško, když to přeženete s dávkou zmrzky.
2. Plážové tašky mám nejraději ty sláměné. Mají přímo letní nádech.
3. K vodě sebou nechci tahat celou peněženku. Vystačím si s malinkým psaníčkem,do kterého hodím nějaké drobné, občanku, studentskou kartičku a kartičku od pokoje.
4. Sluneční brýle a klobouk nás chrání před slunečními paprsky. Jelikož nosím čočky, tak se bez slunečních brýlí v létě skoro neobejdu. Klobouk nejen že ochrání, tak dodá taky šmrnc.
5. Pitný režim mi pomáhá dodržovat moje oblíbená Equa láhev. Hlad zaháním malou sváčou, jako například muesli tyčinka.
6. Šperky volím minimální. Nějaké pletené náramky nebo korálky.
7. Na plážový ručníky jsem trošku ulítlá. Hrozně mě baví výrazný a vzorovaný.
8. Rompers jsou to nejpohodlnější a nejjednodušší letní oblečení. Stačí k nim přidat žabky, klobou, kabelku a jste hotový. Maxi šaty volím, když mám náladu se trochu víc „vyfiknout“.
9. Z obuvi mám v létě nejraději barevné sandálky a tenhle rok mě dodatečně zaujaly espadrilky.
10. Nezapomínám i na svoji plet, kterou hydratuju termální vodou, před sluncem chráním opalovacím krémem s vysokým faktorem a rty balzámem.
11. Když se rovnou z pláže někam chystám, přibalím si do tašky bronzer a tvářenku, který si pro projasnění pleti nanesu lehce na tváře.
12. Na dovolené mě baví experimentovat s barvama na nehty a odstupuju od své klasické červené.
13. Z kosmetiky je pro mě tenhle rok novinkou bb cream na tělo nebo Sally Hansen Airbrush legs. Sjednotí barvu nohou a vy pak budete na večírku mít ty nejkrásnější nohy 🙂
Kam se chystáte v létě? A co vaše nezbytnosti?
Mějte se krásně!
H.

Miss Selfridge dress
1.030 CZK – missselfridge.com

Beach Riot halter top
3.805 CZK – shopplanetblue.com

Bikini swimwear
2.115 CZK – northamerica.triangl.com

J Crew halter top
2.340 CZK – jcrew.com

Victoria s Secret beach romper
940 CZK – victoriassecret.com

Leather shoes
2.260 CZK – etsy.com

Tory burch sandals
toryburch.com

Style Co hand bag
1.485 CZK – macys.com

Style Co hand bag
1.485 CZK – macys.com

LJD Designs bib necklace
105.760 CZK – jewelstreet.com

Seashell necklace
410 CZK – etsy.com

Magnetic jewelry
holstandlee.com

Red hat
235 CZK – amazon.com

Aviator sunglasses
140 CZK – stylesforless.com

Too Faced Cosmetics cheek bronzer
760 CZK – toofaced.com

Face makeup
265 CZK – walmart.com

Clé de Peau Beauté lip treatment
1.190 CZK – neimanmarcus.com

Shiseido sun care
855 CZK – barneys.com

Styling product
525 CZK – sephora.com

Avène beauty product
355 CZK – gilt.com

Essie nail polish
200 CZK – belk.com

Beach wall art
855 CZK – domino.com

Dot Bo 3 piece wall art
785 CZK – dotandbo.com

Pier 1 Imports beach wall art
710 CZK – pier1.com

Zanechat Odpověď

