Baby blue

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
kalhoty, košile – Stradivarius, svetr – Zara, kožená bunda – Mango, tenisky – Steve Madden, kabelka – Michael Kors, náhrdelník, náušnice – Forever21, sluneční brýle – I am, pom pom – La vie

trousers, shirt – Stradivarius, sweater – Zara, leather jacket – Mango, sneakers – Steve Madden, handbag – Michael Kors, necklace, earrings – Forever21, sunglasses – I am, pom pom – La vie

Znáte push up kalhoty? Nepředstavujte si pod tím, co ještě do nedávvna já, kalhoty s vycpávkou jako cyklo legíny, ve kterých budeme mít pozadí jako některá z Kardashianek. Moje zděšení a všechny předsudky pominuly, když jsem šáhla po těchto bílých ze Stradivaria. V kabince jsem docela koukala. Padly mi, hlavně na tom pozadí, dokonale. Push up kalhoty jsou specíálně šité, aby vám vytvarovaly zadeček a hezky padly. A ono to fakt funguje! Včera jsem u každé výlohy, kolem které jsem prošla, koukala pořád na svůj zadek. No dobře, možná ne u každé…Každopádně, ve Stradivariu jsem koukala, že je mají i v dalších barvách, tak tam brzy asi zase zavítám.

Znáte push up kalhoty? Mám pro vás malý tip, ve Stradivariu, nyní do 8.5 probíhá na džíny 20% sleva.

Mějte se krásně!

H.


Zanechat Odpověď

