BROOKLYN BRIDGE

džíny – Guess, košile – Polo, vesta – Massimo Dutti, tenisky – Vagabond, pásek – Stradivarius, kabelka – Michael Kors, náušnice, náhrdelník – Bvlgari, hodinky – Fossil, sluneční brýle – I am


jeans – Guess, shirt – Polo, vest – Massimo Dutti, trainers – Vagabond, belt – Stradivarius, handbag – Michael Kors, earrings, necklace – Bvlgari, watch – Fossil, sunglasses – I am

 

Nákupy v Americe vychvaluje snad každý, kdo se tam vydá na dovolenou. Já nebudu opakem. Během našeho pobytu v New Yorku jsem si za pár babek pořídila pár kousků, za které bych doma utratila opravdu hodně. V dnešním outfitu vidíte rovnou tři. Džiny Guess (39$) a košile Polo(25$). Obě věci jsem objevila ve známém outletu Centrury21. Asi poprvé v životě jsem se vykašlala na zkoušení, od kterého mě odradila dlouhatánská fronta a zamířila ke kase lehce nervozní, co s oblečením udělám, až doma zjistím, že mi vůbec nesedí. Stal se zázrak a já po vyzkoušení zpátky na hotelu jásala, že mi vše padne dokonale (tak hodně štěstí za pár kousků oblečení že 🙂 )

Kabelku Selma od Michael Kors jsem si přála už před delší dobou. Pak ale v Praze nastalo Michael Kors šílenství a „Korsku“ měla každá druhá slečna. Od koupě kabelky mě to odradilo. Až do doby, kdy jsem na 5 avenue „Jen na chvilku se skočim podívat do Korse zlato dobře?“, objevila Selmu v menší velikosti a baby pink barvě. Prodavačka asi pochopila můj zasněný výraz a přiběhla ke mně s radostnou zprávou, že kabelka je ve 20% + 40% slevě (150$ + 20tax). Jak to asi dopadlo. Z obchodu jsem vyšla, že si to ještě rozmyslím. Za 5 minut jsem přítele táhla zpět do obchodu „rychle, co když mi ji někdo vykoupí“ a chvíli na to vycházela z obchodu s radostním úsměvem na tváři, že jsem nakupovala na 5 avenue.

Aby všechny články nebyly jen o tom, co jsem si pořídila a nakoupila, příště se můžete těšit na článek o místě, které mě v New Yorku učarovalo 🙂

Mějte se krásně!

H.


They are right when they say that shopping in USA is on a different level. I have experienced it by myself and have to admit that I was amazed with all my finds. You can see three of them in todays outfit post. Guess jeans (39$) and Polo shirt (25$) were two bargains from famous outlet Century21.

I have wanted Michael Kors Selma bag for a long time. I changed my mind, when it seemed that every girl in Prague had Michael Kors handbag. I bumped into Michael Kors store on 5th Avenue. Went in just to look around and found this smaller Selma in baby pink in 20% + 40% off (150$). Bargain!

Do not worry. The next post will not be about shopping, but about my favorite spot in New York 🙂 Any guesses what it is?

Xoxo

H.

Zanechat Odpověď

