BEAUTY/TRAVEL EDITION

Během balení mě napadlo nafotit a sepsat článek o kosmetice, kterou si na cesty obvykle beru. Jelikož nesnáším tahat plno věcí, v tom velké šampony, kondicionéry atd, na cesty se mi vždy osvědčí miniaturky. Velikost tak akorát a taky jsou roztomilé 🙂

Na fotce můžete vidět moje nutnosti, které balím na přibližně týdenní pobyty:

  1. EOS balzám na rty. Mnou osvědčený a hlavně hrásně voní.
  2. Krém na ruce L’occitane, tenhle akorát tak na cestě dodělám. Skvěle hydratuje a  voní po růžích.
  3. Rollover vonavka DKNY je ideální na cesty. Bezvadná koupě ve Vídni za 10eur.
  4. Kosmetika Germaine de Capuccini Pure Expert se mi osvědčila. Jejich balení 1-2-3 krém, čistící gel a tonikum se svojí velikostí hodí na krátké pobyty.
  5. Pletové masky jsou nutné po dlouhé cestě, jak autem, tak v letadle. Plet je unavená a hlavně nevim čím to je, ale z letadla pokaždé vystoupím s novým pupínkem.
  6. Šampon a kondicionér Aussie Miracle Moist jsou moje nej. Vlasy jsou po použití lesklé, snadno se rozčesávají, tolik nemastí a hlavně pomáhá s mými suchými konečky.
  7. Jelikož nosím čočky, tak mám často podrážděné oči. Opět bud po cestě nebo celkově stresem nebo unávou během cestování. Kapky pomáhají s regeneraci.
  8. Krém pod oči Simple je výborný. Za pár kaček (v tomhle případě liber) velká sláva.
  9. Cestování znamená jiná voda, než jsem zvyklá. Obvykle to odnese moje plet a vlasy. Bad hair day zachrání skřipec nebo gumička.
  10. Náhradní čočky jsou nutnost. Brýle nosím pouze v krajních případech.
  11. Miniaturka zubní pasty. Protože přeci nechceme nikoho svým ranním dechem přizabít 🙂
  12. Na sprchový gel Rituals jsem se tešila už od Vánoc. Šetřila jsem si ho na cestování a konečně ho vuyžiju. Nádherně voní, hrozně pění, takže si vystačíte s málo produktu a ta vůně fakt vydrží na pokožce celý den.
  13. Suchý šampon Batiste je můj nejlepší kámoš. Vlasy si myju jednou za dva, někdy tři dny. Během dnů mezi mytím mě zachranuje tenhle zázrak. Akorát pozor na bílé stopy. Chce to pořádně vyčesat, jinak budete vypadat jako babičky.
  14. Balzám na tělo Victoria’s Secret, další z dárků, který jsem si šetřila od Vánoc na nějaký ten další výlet.

Jakou kosmetiku volíte během cest vy?

Mějte se krásně!

H.
  

Zanechat Odpověď

