SPRING MUST HAVE LIST

Spring must have list

 

 Dnes byl původně v plánu článek o víkendovém výletu na kolech. Kamarádka mi v týdnu napsala „Koukám na blog, kde máš Jarní must have list?“. Takže Klári, neboj o nákupy nepříjdeš, tady ho máš. Snad jen pak nebudeš nadávat po nákupech na stav své peněženky 🙂
1. K jaru bezpochybně patří sluneční brýle. Já si už tak nějak tradičně každý rok pořídím nové. Tuhle sezonu se mi hrozně líbí inspirované Dior So Real. Jedny, které mě zaujaly jsem objevila na stránkách http://www.nejlevnejsibizuterie.cz/slunecni-bryle/ , ale jelikož jsem si během posledních dvou měsíců pořídila už dvoje jiné, tak si říkám ne. Uvidíme jestli to vydržím. Další styl brýlí, které me zaujaly jsou se zrcadlovými, barevnými skly. Každý outfit rozzáří a koukat přes růžová skla musí být supr ne 🙂
2. Mezi moje jarní stálice v botníku patří bezpochyby balerínky a bílé tenisky. Stálice Converscy tenhle rok možná vystřídají Adidas Superstar. http://www.zoot.cz/adidas-originals 
Tuhle sezonu jsou hitem špičaté balerínky s vázáním. Líbí se mi s výraznějšími vzory. Skvělé by se hodily k obyčejným černým skinny džínám nebo boyfriend džínám.
3. K jaru patří šaty, ve výraznějších barvách a s květinovým vzorem. Hrozně mě baví off-shoulder styl nebo lehce odhalená záda s vázáním. Opravdu velkou nabídku mají ve své kolekci na Asosu. http://www.asos.com/Women/A-To-Z-Of-Brands/Asos-Collection/Cat/pgecategory.aspx?cid=4877
4. Tenhle rok jsou trendy dlouhé vesty. Ja jsem svoji bílou, kterou jste mohli vidět v posledním outfit postu, pořídila na eshopu http://styloveonline.cz/
5. Off-shoulder trend u mě pokračuje i co se týče topů. Pruhy a námořnickým stylem nikdy nic nezkazíte. Elegantní ale zároven šmrncovní. Můj jsem sehnala v H&M. http://www2.hm.com/cs_cz/zeny/vybrat-podle-produktu/topy.html
6. Oživit na jaro potřebuje nejen šatník, ale také moje plet. Po zimě je vždy suchší, unavená a taková bez života, barvy. Nedostatky likviduju pletovýma maskama s tea tree olejíčkem a poté nasadím hydratační kůru. Zaujaly mě nové masky v Sephoře Peter Thomas Roth. http://www.sephora.com/peter-thomas-roth
7. Šátky jsou jedním z mých nejoblíbenějších doplnků. Outfitu dodají šmrnc a když je potřeba, tak zahřejí nebo poslouží jako piknik deka. Na jaro volím spíš výraznější barvy a vzory. Nejlepší mají podle mě v H&M. http://www2.hm.com/cs_cz/zeny/vybrat-podle-produktu/doplnky/cepice-saly-rukavice.html
8. Každý rok do svého seznamu cpu trenchocat/balonák. Tenhle rok jsem zvolila trochu méně klasický, ale za to zajímavý střih. 
9. Z kosmetiky chci tenhle rok vyzkoušet výraznější rtěnky, laky na nehty a najít si konečně cestu k rozjasnovači.
10. Z doplnků mě baví nášnice tzv. ear cuffs
11. Moje jarní kabelky jsou spíše v nude barvě a hlavně menší. Na jaře, kdy hodně často chodím hlavně pěšky sebou nechci tahat moc věcí. Tvarově mě tenhle rok zaujaly bucket bags.

Alexander McQueen short dress
36.700 CZK – matchesfashion.com

Glamorous navy dress
705 CZK – glamorous.com

10 Crosby Derek Lam long sleeve crop top
6.530 CZK – intermixonline.com

River Island blue jacket
1.805 CZK – riverisland.com

Trench coat
615 CZK – amazon.com

Salvatore Ferragamo flat
19.595 CZK – ferragamo.com

Repetto ballet shoes
4.310 CZK – stylebop.com

Adidas sneaker
2.340 CZK – office.co.uk

Sondra Roberts red purse
1.640 CZK – lorisshoes.com

Topshop saddle bag
970 CZK – topshop.com

Eddera antique jewelry
4.630 CZK – calypsostbarth.com

Ear cuff
240 CZK – etsy.com

Christian Dior sunglasses
21.485 CZK – neimanmarcus.com

Love Quotes Scarves scarve
510 CZK – thredup.com

Sunglasses
therow.com

Long wear lipstick
190 CZK – bhcosmetics.com

Peter Thomas Roth facial mask
1.235 CZK – beauty.com

Essie nail polish
200 CZK – dermstore.com

Anatomicals beauty product
100 CZK – urbanoutfitters.com

Zanechat Odpověď

