BEAUTY/PLEŤOVÉ MASKY

V péči o plet jsem hrozný lajdák.  Je to jedna z věcí, které chci tento rok zlepšit a věnovat více času. Snažím se stanovit si a zvyknout na rutinu, kterou mi bude jednodušeji dodržovat a nebudu z koupelny utíkat jen s odličovacími ubrousky a krémem. A jak jsem toho docílila? Odličuji se hned po tom, co se vysprchuji. Mám tak pro sebe a péči vyhrazených pár minut. Po odlíčení nanesu krém na obličej a oční okolí. Některé dny přidám i sérum/olejíček. Občas používám taky sérum na růst řas.

Dva krát týdně si ještě po odlíčení nanesu pleťovou masku. V poslední době jsem si oblíbila ty ze Sephory. Doslova si je jen plácnete na obličej a můžete se dalších 15 minut věnovat jiným věcem. Jen předtím než si ji dáte na obličej, raději upozorněte své blízké v okolí, protože ne jednou jsem přítele vystrašila 😀  Na výběr je opravdu hodně. Tu kterou volím nejčastěji je avokádová. Moje plet ji doslova vysaje do poslední kapky. Všimla jsem si, že mé pleti vyhovuje nejlépe a také ji krásně hydratuje. Sephora má kromě pleťových na výběr také na oční okolí, rty, dlaně a chodidla. Kůru na rty jsem si pořídila spíše se zvědavosti a žádnou velkou změnu jsem po aplikaci nezaznamenala. Na oční okolí volím ty dny, kdy mi má plet příjde ještě více unavená (například po dlouhé cestě v autě, letu, zkouškovém). Masky na ruce a nohy jsou takové srandovní rukavice a ponožky. Ale podobně jako ty na rty, mě nijak moc nezaujaly. Masky Sephora se pohybují cenově kolem 100Kč za pleťovou, 80kč oční a rty, 120Kč ruce a chodidla. 
 Douglas masky jsem objevila úplnou náhodou během doplňování zásob mých oblíbených odličovacích ubrousků. Slečna prodavačka mi je doporučila, že jsou velmi oblíbené a rychle se vyprodávají. Měla pravdu. Hydratační je skvělá. Plet po ní mám jako miminko. Růžová rozjasňující mi vyhovuje ještě více. Plet krásně zklidní a rozzáří. Jedno balení mi vystačí na 4 použití. Masky pořídíte za 79Kč za kalíšek.

Co vaše oblíbené pleťové masky? Kupujete nebo volíte raději domácí?

Mějte se krásně!

H.

Zanechat Odpověď

