COA


Thajská kuchyně patří v poslední době mezi mojí oblíbenou. Kam v Praze zajít na dobré asijské jídlo? Minulý víkend jsem vyzkoušela pro mě novou restauraci Coa. Najdete ji v samém centru Prahy, na Náměstí Republiky, naproti Palladiu. Interier je moderní, ale přitom útulný. Moc se mi líbí propojení dřevěného nábytku s malýma pohovkama a křesýlkama. My jsme z menička vyzkoušeli mé oblíbené jarní závitky (na můj vkus trochu moc usmažené/spálené), sýrové knedlíčky, Udon nudle s kachnou, vietnamské smažené nudle a Edamame klíčky. S nápojem jsem se rozhodla experimentovat a vybrala si Melon limonádu. Šíleně zelená berva nebyla az tak šílená jak ta chut 😀 Cenově patří restaurace mezi středně drahé (hlavní jídlo kolem 170kč). Jen si neobjednávejte Edamame klíčky za 105Kč jako já. U placení vás úsměv rychle přejde 😀

Celkově se nám v restauraci líbilo a učitě se někdy vrátíme vyzkoušet další dobroty. Třeba matcha zmrzku.

Jaká je vaše oblíbená asijská restaurace? Podělte se se mnou o své tipy 🙂

Mějte se krásně!

H.
  
  
  
  

Zanechat Odpověď

