NEW IN

L’oréal Super Liner Perfect Slim in Black, BB Stick in Light to Medium, L’oréal eyeshadow Color Riche Les Ombres E4 Marron Glacé

Na začátku ledna jsem se zapřísáhala, že nebudu utrácet a nakupovat oblečení, kosmetiku. No jo, trošku se nepovedlo. Ale vydržela jsem to dlouho a tyhle věci jsem fakt potřebovala“ (haha jasně, dobrá výmluva). No ale už bez řečí, co jsem si v poslední době teda pořídila?

Z kosmetiky jsem měla vyhlídlích pár novinek od L’oréal. První z nich, kterou jsem chtěla vyzkoušet jsou nové linky na oči ve fixu Super Liner Perfect Slim. Byla to trefa, linky jsou skvělý. Fix je ultra tenký, takže velmi jednoduchý v aplikaci. Barva černo černá a hlavně vzdrží celý den bez rozmazávání. O BB Stick jsem poprvé slyšela ve video youtuberky Týnuš Třešničkové. Produkt vychvalovala a já chtěla něco mězi makeupem/bb creamem/korektorem s krytím ale ne s efektem masky. Opět jsem se trefila. BB Stick dobře kryje, rychle a jako by skoro sám se do pleti vstřebává a působí přirozeně. Přesně to, co jsem hledala. Poslední, paletka stínů Color Riche Les Ombres, žádná novinka, docela už L’oréal stálice, ale mnou nikdy nevyzkoušená. Na stíny L’oréal slýchám taky často chválu, a tak jsem si řekla proč ne. Mají hezké barvy, malé balení, ale až se 4 barvama a aplikátorem. Jediné co chybí je zrcátko, ale zase chápu za cenu 399Kč nemůžu mít všechno. Popravdě, čekala jsem víc. Stíny jsou sice dobře pigmentované a mají krásné barvy, ale Urban Decay se prostě nic nevyrovná. Paletku samozřejmě využiju. Hodí se skvěle na cesty nebo jen tak do kabelky pro opravu make-upu během dne, kdy nechcete sebou tahat žádné velké paletky.


I know that I promised that I will not shop for clothes and cosmetics, but ohh well it happened #feelinspendy . I had and eye on some L’oréal products. I picked up their new eyeliner Super Liner Perfect Slim. I have to admit that was a good buy. It is so thin and pointy that it makes the application easier (you know the struggle). It stays on place and does not fade. The next thing was BB Stick. I was looking for something between foundation/bb cream/corrector which will give me enough coverage, but not a cakey look. Well BB Stick managed to do it and still look natural. The coverage is medium, but really buildable. It blends so easily, almost by itself. The last thing was eyeshadow palette Color Riche Les Ombres. I always wanted to try L’oréal eyeshadows  as everyone seems to rave about them. I guess I had too big expectations and nothing can beat Urban Decay eyesahadows. But still, I will get use of this palette. It is small, but still has enough colours, so it is good for traveling or just make-up touch ups during day.

kabát –  H&M, trička – H&M, svetr – Reserved, sako – Reserved/ jacket – H&M, t-shirts – H&M, jumper – Reserved, blazer – Reserved

S nadcházející novou sezonou si vždy ráda alespon trošičku obměním šatník. Většinou si vyhlídnu pár věcí, které mi šatník oživí a připraví na novou modní sezonu. Tohle jaro jsem si přála světlý lehčí kabátek a bíle sako do práce, které se mi bude hodit ale i k džínám. Basic oblečení mám nejraději a stejně, tak proužky. Působí ležérně, ale zároven šmrncovně. Růžový světřík, je z tak příjemného materiálu, že vám příjde jako byste měli na sobě pyžamo. Tričko s krajkou opět využiju v práci k elegantní sukni, ale také na běžné nošení k boyfriend džínám.

A ted už fakt slibuju, že už nebudu nakupovat. (Kecám, před tím, než jsem napsala článek, jsem jen na chvíli zaběhla do Douglasu pro jejich pletové masky…ehm…)

Co vy a vaše jarní nákupy? Čím plánujete oživit šatník vy?

Mějte se krásně!

H. 


I like to change up a little bit my closet with every upcoming season. Spring calls for brighter colours . This season I was looking for some white, lighter jacket as well as white blazer, which I will get a lot of use at work, but also for weekend outfits. I have always loved basic wear and stripes. I think they look casual, but still elegant. Pink sweater is made from such cozy material that you feel like wearing pajamas. Pink t-shirt with crochet details is very versatile piece, again great for work but also for casual days in boyfriend jeans.

What about your spring shopping? Did you also feel spendy recently?

Xoxo

H.

 

Zanechat Odpověď

