DENIM SHIRT

 

košile – Zara, kalhoty – H&M, bunda – Zara, biker boots – Pimkie, klobouk – TKMaxx, kabelka – Mizensa (http://etorebka.pl/)  


denim shirt -Zara, pants – H&M, jacket – Zara, biker boots – Pimkie, floppy hat – TKMaxx, handbag – Mizensa (http://etorebka.pl/)

Džínovou košili jsem scháněla asi tak 3 roky. Nikde jsem nemohla najít v odstínu, který by se mi líbil. Někdy mi zas vadily knoflíky nebo délka. Po dlouhém hledání jsem konečně objevila přesně takovou jak jsem si představovala v Zaře. Ne příliš tmavá, ani příliš světla. Přesný střed. Knoflíky klasické, žádné cvočky a délka přesně tak pod zadek. A jako vždy naschvál, potom co jsem si košili pořídila, ve všech obchodech, jako by se s nimi pytel roztrhl. Pěkný jsem viděla třeba v H&M, F&F a taky Vero Modě.

Znáte to taky, že když něco hledáte a scháníte, tak nikde žádná stopa a pak když už nehledáte, tak to vidíte na každém rohu? 🙂

Mějte se krásně!

H.


I have been looking for a perfect denim shirt for about 3 years. I could never find the one, with the right shade, not too dark or not too white, as I imagined. The ones I saw in the shops always had something that I did not like – buttons or length. I was finally lucky during my last visit in Zara. I finally found my perfect denim shirt. And after I bought it, every shop seemed to also have them. Do you also know that feeling that when you want something you can not find it anywhere and when you are no more looking for it, you can see it on almost every corner? 🙂

Xoxo

H.



  

Zanechat Odpověď

