GRÉVIN

Nedávno jsem měla možnost navštívit muzeum Grévin v Praze. Pokud nevíte, o co se jedná, tak je to muzeum voskových figurín. Ve světě je jich už docela hodně, kromě Ameriky, Asie, Austrálie, tak u nás v Evropě například Madame Tussaud v Londýně, Berlíně, Vídni nebo Amsterodamu. Popravdě, nejsem úplně velký fanoušek těhle muzeí, ale Londýnskou pobočku jsem minulý rok navštívila, tak jsem si řekla, proč nezkouknout pražskou. Musím říct, že jsem byla mile překvapená. U vchodu se jako pravá celebrita projdete po červeném koberci, z levé strany vás přivítá samotná Marylin Monroe a ve výtahu, který vás dopraví na začátek výstavy do třetího patra, na vás vybafne Louis de Funes. Celý koncept se mi líbí, hlavně tedy jak jsou pojaté místnosti, v každé vás čeká něco úplně jiného. Od kavárny s Panem Menšíkem, přes hračkářství s krtečkem, po zlatou uličku s Franzem Kafkou. A víte co? Dokonce si můžete udělat selfíčko s Jardou Jágrem. Samozřejmě, že ani já jsem neodolala. A na konci nebo třeba před se můžete posilnit proseccem, domácími pralinkami nebo výborným brownies v muzejní kavárně.

Návštěva muzea Grévin je podle mě docela dobrý plán na upršenou sobotu. Jedinou nevýhodou jsou drahé lístky. Dospělý za vstup zaplatí 290Kč, děti od 6 do 14 let 190Kč, studenti a senioři (65 let a výše) 250Kč a rodinné vstupné vás výjde na 600Kč. Děti do 5 let mají vstup zdarma. Pokud si ale lístky koupíte předem online, obdržíte ihned 10% slevu (a to se vyplatí). Já jsem za dva lístky, společně s proseccem pro dvě osoby a domácí pralinky zaplatila přibližně 400Kč. Vychytala jsem voucher na Slevomatu, takže pokud vás muzeum zaujalo, určitě sledujte tyhle různé slevové portály.

Mějte se krásně!

H.

http://www.grevin-praha.com/cz


I had a perfect plan for last rainy Saturday. Pragues Wax Museum Grévin. I do not really like these kind of museums, but I was really suprised. It was glamorous, interesting and suprising. We finished our visit in museum café with glass of prosecco, pralines and the best brownies. If you are looking for a plan hot to spend rainy afternoon this would be great idea. The only think I do not like are the prices for the tickets, a little bit overpriced. But I still enjoyed it 🙂

Xoxo.

H.

 

  
  
  
  
    
  
  
  
  
  
  

Zanechat Odpověď

