WEEKEND SKIING/ PEC POD SNĚŽKOU

lyžařské kalhoty, bunda -Alpine Pro, helma – Roxy, brýle – Relax


skiing trousers, jacket – Alpine Pro, helmet – Roxy, glasses – Relax

Během 48 hodin jsem se z 26 stupnů na Kypru přesunula do 0 stupnů v Peci pod Sněžkou. Bylo to trochu spontánní rozhodnutí. Původně jsem měla v plánu o víkendu hodně spát a válet se, ale nakonec padla volba na lyže. Lehce nervozní (dobře, trochu víc nervozní) jsem nastoupila v sobotu v 7 ráno ještě rozespalá do auta. Na lyžích jsem nestála 5 let. V hlavně mi běžely ty nejhorší scenáře – spadnu z kotvy, nedokážu sjet kopec nebo dokonce si ani nazout přeskáče. Cestou v autě jsem konverzaci vedla maximálně na úrovni „ano“, „ne“ a „hm“. A jak to tedy dopadlo? Před 10 ráno jsme dorazili do Pece pod Sněžkou. Chvíli na to jsem hned na poprvé vyjela na kotvě na vrch Javoru a do 15 hodin lyžovala jako bych žádnou pauzu 5 let neměla. Ke konci jsem tedy už ale byla hodně unavená a večer mě bolely snad všechny svaly v těle. Zaslouženě jsme se vydali prozkoumat nové Wellness v Hotelu Pecr. Tam jsme 2 hodiny strávili ve finské sauně, bio sauně, páře a odpočinkem na lehátkách či posteli v relax zoně s krásným výhledem na sněžní vánici venku. A jako správní blázni jsme po každém saunování vyběhli na zasněženou terasu. 

Jak jste víkend strávili vy?

Mějte se krásně!

H.


 

In 48 hours I managed to travel from 26 degrees on Cyprus to 0 degrees in Czech mountains Pec pod Sněžkou. This weekend get away was honestly a bit spontanous. I did not ski for last 5 years so I was really nervous, even scared. My head was full of terrible scenarios like falling from ski tow. Nothing of this really happened and I enjoyed skiing for almost all day. I guess it is true what they say, you can not forget how to ride a bike or ski. Shattered from a long day, we spent 2 hours relaxing in a new wellness center in Hotel Pecr. The next day was raining so we could not go skiing anymore, but we enjoyed a lovely breakfast (hotel breakfasts are the best right?), went for a little walk and back home to Prague.

And how was your weekend?

Xoxo

H.

http://www.pecr.cz/

 

  
 img_9388img_9386img_9387img_9389img_9391-1img_9390img_9342img_9345img_9392img_9393img_9394

 

One thought on “WEEKEND SKIING/ PEC POD SNĚŽKOU

Zanechat Odpověď

