SHOPPING IN DRESDEN

Do Dráždan jezdí na nákypy asi polovina České Republiky, ale mě to pořád baví. Na takový malý výlet jsem vyrazila i minulý pátek. V plánu jsem měla zkouknout pár obchodů, dát si dobrý oběd a kafe a malou procházku městem. Kdo v Dráždanech na nákupech nebo výletě ještě nebyl, tak je to opravdu blízko. Přibližně dvě hodky autem z Prahy. My jsme v pátek vyrazili chvíli před 7 ráno, abychom měli čas se po cestě ještě nasnídat a do města dorazit na 9:30, kdy začínají obchody pomalu otevírat. Nákupy ráno a dopoledne mám nejraději. Vyhnete se tak davům a nemusíte se nikde tlačit. Skoro pokaždé parkujeme na parkovišti v Galerii Centrum. Celodenní parkování vás tam vyjdě na zhruba 5 euro. Po cestě se stavíme na ranní kafe a pak už směrem nákupy.

Já v mám v Dráždanech pár oblíbených obchodů. Mezi ně patří outlet TKMaxx, butik s kosmetikou Kiko Milano, drogerie Muller, na bytové doplnky Depot,  a na nějaké ty blbůstky Primark.

A co jsem si pořídila tentokrát? V TKMaxxu jsem ulovila kožené balerínky Paul Costelloe (původní cena 205 euro, outletová cena 50 euro), sluneční brýle Lacoste kolekce Live (původní cena 200 euro, outletová cena 20 euro), roztomilou krabičku na „Lovely things“ (5 euro). V Kiko jsem se pořádně vyřádila. Do předu jsem měla vytipovaných pár produktů, které jsem chtěla vyzkoušet na místě. Nakonec jsem si odnesla masku na rty, kontrurku a rtěnku v tužce ve stejné růžové barvě, červený lesk, tmavěmodrý lak na nehty a krémové oční stíny. Momentálně tam probíhají až 70% slevy, a tak celý můj nákup nepřesáhl 10 euro. Nedávno jsem si vyhlídla tenisky Geoxx. Zašla jsem v Praze do butiky v pasáži ve Slovanským domě, ale nějak mi žádné nesedly. Zdály se mi bud moc lakýrkové nebo taky naopak příliš obrovské. Štěstí jsem ale měla v pátek, když jsem v nějakém nejmenovém butiku v obchodním centru Altmarkt objevila tmavěmodré tenisky Guess (původní cena 189 euro, po slevě 105 euro). Budou to asi takové love nebo hate tenisky. Už jsem se setkala i s negativním ohlasem, ale mně se hrozně líbí a to je to hlavní 🙂

Po nákupech jsem si dali výborný oběd v italské restauraci L’osteria. Já jsem tentorkát zvolila roztomilé ravioli ve tvaru srdíček ricottou, v rajčatové omáčce s lilkem. Po obědě malý zákusek a pak už směrem domů.

Co vy a nákupy v zahraničí? Jezdíte taky rádi do Dráždan?

Zanechat Odpověď

