WEEK IN PICTURES

To opravdu ten čas tak hrozně rychle utíká a už máme za sebou první týden února? Taky máte pocit, že čas snad utíká čím dál tím rychleji?

A co se tedy během prvního úronového rýdne v mém životě událo? Dokončila jsem úspěšně zkouškové. Konečně si vyzvedla nový foták, se kterým se zatím postupně seznamuju. Už ted si jsem jistá, že je to láska na celý život. Zkouším nové produkty korejské značky Missha, tentokrát BB-cream a jejich pletové masky. V Praze mají butik v pasáži Světozor. Pokud vás korejská kosmetika, který je výborná, zajímá, určitě zajdete. V obchodě pracuje moc milá paní prodavačka, která se vším skvěle poradí.

Začala jsem opět hodně péct. Bavil by vás nějaký recept?

A objevila jsem suprový obchod s doplnkama, taky v pasáži Světozor. Odnesla jsem si dva prstýnky – jeden s velkým modrým „drahokamem“ a můj první middle finger ring. Nějak si na něj nemůžu pořád zvyknout a už mi stihl z prstu tři krát spadnout, ale pokaždé jsem si toho naštěstí všimla. Do obchůdku s eurčitě brzy zase vrátím. Vyhlídla jsem si tam totiž i nějaké řětízky.

A jaký byl váš týden?

Mějte se krásně!

H.

můj každodenní makeup

objevila jsem kouzelný obchůdek v pasáži Světozor

a naprosto nejlepší kavárnu  

mrkový a hruškovo-makový dort – oslava konce zkouškového

omeleta s kozím sýrem a červenou řepu mnam  

Mimoně prostě zbožnuju

pečený batáty s mořskou solí Maldon -oblíbená pochoutka  

pečeme banánový chleba

#ootd

zkouším Missha BB-cream  

každodenní makeup

nové pletové masky Missha  

palačinky klidně každý den celý den

pečeme brownies

Zanechat Odpověď

