STYL&INTERIER

džíny – Zara, tílko – Mango, svetr- Review, over knee kozačky – Stradivarius, kabát – Zara, šála – Primark, kabelka – Longchamp, náušnice, náhdrdelník – Tiffany&Co


jeans – Zara, top – Mango, sweater – Review, over knee boots – Stradivarius, jacket – Zara, handbag – Longchamp, scarf – Primark, earrings, necklace- Tiffany&Co

Tři krát huráá zkouškové mám úspěšně za sebou! Poslední zkoušku jsem včera oslavila v nově objevené kavárně Styl&Interier na Vodičkové ulici. Mohla bych ji klidně pasovat na moji momentálně oblíbenou. Vypovídá o tom, že za poslední týden jsem tam byla dvakrát. Kavárna je sučástí dekor obchodu. Interér je přímo kouzelný. V samotné kavárně najdete plno doplnků a maličkostí do bytu, které můžete pořídit v obchodě hned vedle. Už se nemůžu dočkat, až se trošku oteplí a budu si mot dát mrkvový dort a zázvorovou limonádu v nádherné zahradě v mezibloku, která je součástí kavárny.

Počasí poslední měsíce šíleně blbne. Chvíli 15 stupnů a sluníčko, druhý den sníh a pod nulou. V téhle době se osvědčuje vrstvení. Proto nejčastějí volím nějaký top, hunatý svetr, který mě zahřeje, oblíbený kabát a přes něj šálu, do které se můžu zabalit. Na začátku zimy jsem si pořídila over knee kozačky. Objevila jsem konečně nějaké, které mi sednou. Hodí se úplně ke všemu – ke casual džínám a sukni dodají šmrnc. Longchampka je moji největší stálicí. Vlastním ji v několika barvách a velikostech. Tahle tmavěmodrá s krátkými uchy je zrovna ségry. Longchamp obsession máme asi v rodině 🙂

A jak se máte vy, co zkouškové? Chystáte se někam na hory? A co vaše oblíbené kavárny?

Mějte se krásně!

H.

http://www.stylainterier.cz/kavarna

   

    
    
    
    
    
    
    
    
 

Zanechat Odpověď

