BEAUTY/NEW IN

 V poslední době jsem si mnohem více oblíbila nákupy kosmetiky, než oblečení. Letošním slevám jsem se vyhnula obloukem. Bude to nejspíš tím, že mě poslední dobou v obchodech nic tak moc nezaujalo, abych se rozhodla si danou věc pořídit. Ano, jedno z mých novoročních předsevzetí – neutrácet tolik za oblečení a u nákupu víc přemýšlet jestli danou věc opravdu potřebuji a hlavně jestli ji unosím. Jedno z dalších mých předsevzetí, je více se starat sama o sebe, věnovat více času péči a věcem, které mě baví a naplnují. Jednou z těchto věcí je právě kosmetika. A tak jsem to vzala hned v lednu pěkně od podlahy a pořídila si plno věcí. Ehm… Hrozně mě baví zkoušet novinky, objevovat kosmetický zázraky, ale naopak se také přesvědčit, o tom že některé produkty opravdu nejsou zas až tak skvělé, jak je vychvalují všude kolem.

A co jsem si v poslední době tedy pořídila? Krém na obličej Germaine de Capuccini Purexpert No-Stress Hydrating Cream používám už půl roku.  S mojí pletí udělal přímo zázraky. Vyhlazené pigmentové skvrny,  flíčky a jizvy po akné. Tohle je můj třetí kalíšek a určitě ne poslední. Tentokrát jsem se rozhodla vyzkoušet i roll-on na nějaký ten pupínek, když se příště objeví (objevil, už ho zkouším). Moji recenzi a hlavně první dojmy si můžete přečíst v článku z léta https://helenalife.wordpress.com/2015/07/31/oblibena-kosmetika-za-mesic-cervenec/

Ke kosmetice jsem dostala plno vzorečků, které mě vždy hrozně moc baví, jak na cestování abych nemusela sebou tahat celý produkty, tak i jen tak na vyzkoušení.

Kosmetiku jsem objednávala na http://www.germaine-de-capuccini-eshop.cz/

Další novinka je rtěnka Astor Soft Sensation Color&Care. Byl to dárek k narozeninám od mé kamarádky. Odstín Fuchsia Passion 204. Trošku odvážnější barva, ale docela si jí užívám.

http://www.astorcosmetics.com/products/lips/lipstick/color-care-lipstick

Bázi pod oční stíny Urban Decay jsem používala už před rokem. Měla jsem ale jen malé cestovní balení, které mi docela rychle došlo. Jelikož je Urban Decay od nedávna i v Čechách, zaběhla jsem do nejbližší Sephory a vyzvedla si další balení. Překvapila mě i cena 540Kč. Ano je to hodně, ale já popravdě čekala že tady bude produkt mnohem dražší. A poměr cena a kvalita produktu je zde adekvátní.

Přes léto jsem měla prodloužené řasy, a tak jsem vůbec nepoužívala linky na oči. Během těch pár měsíců, ty co jsem měla ve fixu, vyschly. Tentokrát jsem se rozhodla sáhnout po klasické tužce na oči. Vybrala jsem si od Clarins, které má na druhé straně štěteček, výborný pro smokey eye look a balení obsahovalo také ořezávátko. Linky vydrží celý den a hlavně se nerozmazávají. Za mě prozatím spokojenost. A další plus, když jsem šla ke kase, čekala jsem velkou pálku. Ale za tužku jsem zaplatila méně jak 400 Kč. Nevím proč, ale měla jsem pocit, že produkty Clarins jsou podobně drahé jako np. Lancome nebo Estée Lauder.

Posledních rok už vůbec nepoužívám makeup. Volím raději korektor a lehký pudr. Na korektor 2000 nedám dopustit, ale seženete ho v Anglii. Tam se bohužel v nejbližší době nechystám, a tak jsem zapátrala po nějaké náhradě. Chtěla jsem vyzkoušet něco ne jen krycího, ale také rozjasnujícího. Rozjasnující korektor Sephora splnil všechna moje očekávání.

http://www.sephora.cz/rozjasnujici-korektor-05/cid1541.html

Během nákupu v Sephoře jsem dostala roztomilou kosmetickou taštičku jako dárek. Moc se mi na ni líbí vzor rtěnky a jsem si jistá, že se svoji už opravdu velkou sbírkou kosmetiky využiji.

Poslední věc, sice ne z kosmetiky, ale udělala mi opravdu radost. Nálepky na Mac jsem objevila během akce Teniskology. Pak jsem na ně nějakým způsobem zapomněla a připomněl mi je další dárek od mé kamarádky. Moje jablíčko má konečně šmrnc. Jsem nadšená. Nejraději bych ho polepila celé (a nebo taky ne…).

Co vaše poslední nákupy? Co jste si pořídili hezkého a co musím příště vyzkoušet?

Mějte se krásně!

H.

 

 

 

 


 

Zanechat Odpověď

