CAFÉ LOUNGE

 

Asi jste si už všimli, že mám slabost pro hezké kavárny, lívance a víkendové brunche. Dneska vám přináším další tip, kam právě na takový výborný brunch vyrazit. Minulou sobotu v závalu učení a knížek, jsem poslala textovku sestře „zítra brunch?„. Bleskově mi přišla odpověd „ohh yes„. Skvělý způsob, jak si trochu odpočinout od zkouškového a pořádnou dávkou dobrého jídla načerpat síly k dalšímu učení.

Rozhodly jsme se vyzkoušet něco nového. Abych našla inspiraci, projela jsem instagram. Během pár minut jsem objevila Café Lounge. S nedočkavostí jsem šla spát a hladová se vzbudila v neděli ráno. Nemohla jsem se tak dočkat, že jsem na místě nervozně přešlapovala 20 minut před naším časem srazu „kde ta ségra sakra je„. Dočkala jsem se a chvilku po jedenácté jsme už usedaly ke stolu a vybíraly (a že bylo z čeho vybírat), co dobrého si dát. Od rána jsem se cítila odvážně, že vyzkouším něco jiného, než ty moje obvyklé lívance. Rozhodovala jsem se mezi míchanými vajíčky sypanými pažitkou a zastřenými vajíčky na kukuřičném chlebu. Lívance ale opět zvítězily. Alice ted drží detox 😉 , a tak si vybrala muesli, ovocný salát a jogurt. K tomu výborné kafe, pomerančový a grepový fresh. Všechno bylo výborný, obsluha skvělá a jak to píšu, tak tam chci zase.

Jediné ponaučení pro příště, objednat stůl předem. Mají tam opravdu plno a pokud nemáte rezervaci, tak si na stůl musíte chvíli počkat.

Příště si už opravdu dám opravdu něco jiného, slibuji.

Máte nějaké tipy, kam na brunch zajít příště? Třeba tuhle něděli, zkouškové je dlouhé, musím si ho nějak zlepšit 🙂

Mějte se krásně!

H.

http://www.cafe-lounge.cz/cs/

 


 
  

Zanechat Odpověď

