OUTFIT/ POM POM HAT

IMG_5784

kabát – Zara, šála – Primark, čepice – Tchibo, kabelka – Mizensa (http://etorebka.pl/), kozačky – TKMaxx, sukně – Jennyfer, halenka – Primark


jacket – Zara, scarf – Primark, pom pom hat – Tchibo, handbag – Mizensa (http://etorebka.pl/), boots – TKMaxx, skirt – jennyfer, shirt – Primark

Konečně dorazila pravá zima se sněhem. Taky se radujete? Já tak na půl. Sníh a zimu mám ráda, ale spíš na horách a ne ve městě, kde se sníh hned po prvním dni promění spíš v bláto. Zatím odpočítávám dny, až mi skončí zkouškové a já konečně budu moct vyrazit na pořádnou lyžovačku a zimu si užít.

Zimu v Praze mi pomáhají přežít všechny teplé šály a čepice, do kterých se pořádně před odchodem z domova zachumlám. Pruhovaná šála je narozeninový dárek od mé kamarádky. Co jsem ji dostala, tak ji skoro nesundám. Je tak měkkoučká, příjemná a hlavně velká, že by klidně posloužila i jako deka. Čepičku mám taky novou, další dárek. Kdysi jsem čepice nesnášela. Pamatuji si, jak mě je máma nutila oblékat a já jsem ji ještě ve výtahu stihla sundat 😀

Mějte se krásně!

H.


 

Winter has finally arrived! I love snow, but not in the city, where it immediately  turns in to a mud. I can not wait till my exams end and I will go for some days skiing in the mountains.

For now, chunky, warm scarfs and hats help me to survive winter in the city. This one on the pictures, was a gift from my friend. I love it so much that I have been basically living in it. I have been kind of obsessed with pom pom hats recently. I think they are cute and they will keep you warm. Win win situation.

Xoxo

H.

IMG_5767IMG_5769IMG_5773IMG_5780IMG_5771

One thought on “OUTFIT/ POM POM HAT

Zanechat Odpověď

