KOSMETICKÝ OBLÍBENCI LISTOPAD/NOVEMBER BEAUTY FAVOURITES

IMG_5565

Další měsíc utekl opět šíleně rychle a mně nezbývalo nic jiného než vybrat pár produktů, které jsem si v listopadu oblíbila a po kterých jsem sáhla nejčastěji. Tentokrát jsem se rozhodla zařadit také nějaké produkty pro mužské publikum 🙂IMG_5593

Pletové masky Sephory jsem chtěla vyzkoušet už nějakou dobu. Baví mě na nich, že si nemusím nic mazat na obličet. Stačí poze rozbalit, rozložit masku a naaranžovat na obličej. Přiznám se u první aplikace jsem si ji dala obráceně 😀 Hrozně moc mi vyhovuje růžová hydratační, po které mám neuvěřitelně skvělou plet. Oranžová medová mi hrozně moc voní, mám sklony si olizovat rty, ale krotím se. Pletové masky nejsou přeci k jídlu. Zelená mé pleti pomáhá, když ji mám podrážděnou a unavenou, například nějakým produktem, který mi příliš nesedl.

Pletové masky seženete v Sephoře za přibližně 100kč. Já jsem využila akce 2+1 za 1kč.IMG_5600

Na italský deodorant Boralco jsem narazila během reklamy v televizi. Jelikož mě reklamy, i když to nerada přiznávám, dokážou ovlivnit, ten „naprosto nejlepší a nejoblíbenější“ deodorant v Itálii jsem musela vyzkoušet. Objevila jsem ho v Tescu za přibližně 100kč a musím říct, že jsem s ním docela spokojená. Všimla jsem si, že se méně potím a nemám takový ten nepříjemný lepkavý pocit, který jsem během používání některých deodorantů měla. Jediné, co mi trochu vadilo, byla na mě až moc nasládlá vůně. Postupem času jsem si na ni ale zvykla a už ji tak moc nevnímám.

S podzimem se kromě tmy vrátil i můj nějvětší nepřítel – suché rty. Tentokrát jsem se vykašlala na všelijaké zázraky typu EOS balzámy atd, ale pořídila si obyčejnou vazelínu. Seženete ji v lékárně za pár korun a na suché rty je to to nejlepší.

Na kosmetické taštičky jsem tak trochu ulítlá. Hlavně na ty z Primarku. Při každé návštěvě si pořídím novou. Můžou za to ty roztomilé vzory a nízké ceny. Tahle mě zaujala sladěním puntíkatého vzoru s proužky, v klasické bílo černé barevné kombinaci. Velikost je taky skvělá. Vejdou se mi do ní všechny potřebné věci, které potřebuji během dne, ale dokážu do ní nacpat také své kosmetické potřeby na víkend. 

IMG_5619

Kiko rtěnky Ultra Glossy stylo jsou moje nejoblíbenější. Jejich pigmentace a výdrž je neuvěřitelná. Vůbec nevysušují, naopak hydratují. Vlastním čtyří barvy, ale chci víc. Stává se z toho závislost…Na webových stránkách Kiko http://www.kikocosmetics.com nyní dokonce probíhá akce poštovné zdarma.

Lesky Sephora Oil Infusion jsou novinkou. Mají obsahovat olejíček, který by měl rty hydratovat. Co se týčé té hydratace, moc jsem to nezaznamenala, spáše mě zaujaly barvy, vůně a obal.IMG_5586

A přichází řada na produkty z pánské řady. První, krém po holení Biotherm. Já jsem se osobně ještě nesetkala s krémem po holení, ale pouze s vodou po holení (ehm ne že bych to používala). Jelikož je to krém, je k pleti mnohem šetrnější. Podrážděnou plet po holení krásně zklidní, hydratuje a vyživí. A taky dokonale voní!

Deodorant Old Spice je taková klasika. Používá ho můj děda a používá ho ted i můj přítel. Jejich reklamy v televizi jsou sice příšerné, ale na produktu to naštěstí nic neubírá. Na výběr je hodně vůní, nám ale nejvíc vyhovuje „Champion“.

Rybí olej museli pít už naši rodiče. My máme to štěstí, že už ho prodávají v kapslích. Je to skvělý suplement vašeho jídelníčku. A proč? Když ho budetě užívat, budete mít zdravé a pevné kosti, má také blahodárné účinky na hladinu cholesterolu v krvi. Kromě toho také pomáhá v prevenci rakoviny a pokud rádi cvičíte, podporuje budování svalů a zvyšuje kvalitu tréninku.

Co vaši kosmetický oblíbenci?

Mějte se krásně!

H.

Zanechat Odpověď

