Sisters Christmas presents list

Sisters christmas list

 

Blíží se Vánoce a s tím i dárky. Už máte vymyšlené, čím své blízké obdarujete nebo už máte dokonce nakoupeno? Já jsem u přemýšlení nad letošními dárky vytvořila pár koláží, které mi pomohly s vybíráním, tak třeba pomůžou a inspirujou také vás. Ten dnešní je určený pro sestru, ale samozřejmě může být určený i pro kamarádku. Z jakých dárků jsem tedy pro svou sestru vybírala?
1. Kusmi tea – tenhle čaj si moje ségra přála už nějakou delší dobu. Nedávno otevřeli butik na Smíchově, kam jsem se vydala, čaje prozkoumala a očichala. Obslouží vás hrozně milé prodavačky, které vám během výběru nabídnou také čaj na ochutnání.
2. Pandora má tento rok nádhernou Vánoční kolekci. Zaujaly mě tyto náušnice se vzorem sněhových vloček.
3. Šála je takový klasický dárek. Někdo mi tento rok dokonce pošeptal, že by si přál nějakou hezkou kostkovanou.
4. Se ségrou máme takovou tradici. Každé Vánoce se navzájem obdarujeme jednou ulítlou Vánoční věcí. Jsou to bud svetry, ponožky nebo minulý rok například onesie.
5. Svíčky zbožnuju jak já, tak moje sestra. Yankee Candle jsou dražší, a tak jsem vyhledala i levnější ekvivalent v H&M. Jejich svíčky krásně voní a moc se mi líbí jejich design.
6. Obal na notebooku – snažím se vnímat a poslouchat své blízké, co zrovna potřebují. Takže dárky, které ode mě pak dostanou, jsou hezké ale také praktické a o kterých vím, že si je opravdu přáli. Stejně je tomu tak s obalem na notebooku. Alice si často na cesty půjčuje ten můj, tak ted už nebude muset.
7. Nutella – tenhle rok se objevily nutelly s vtipným věnováním. Je to hrozná mnamka a takhle obzvláštněný obal se mi moc líbí.
8. Alice se tento rok dala na zdravější životní styl a cvičení. Sportovní výbava po těší určitě každou holku, která ráda cvičí.
9. Knížka Alice in the wonderland mi příjde jako hezký dárek kvůli souhře jmen. Je to také její oblíbená pohádka z dětství.


Christmas is coming and that also means shopping for presents. When I was thinking what to buy my sister I made a small collage. Maybe it will help and inspire also you what to buy your sister or bestfriend.

1. Kusmi tea – there have recently opened their shop in Prague. My sisters loves their tea and alway wanted to try some more.
2. Pandora has a lovely Christmas collection this year. I love their snowflakes earrings.
3. Scarf is one of the presents that i perfect anytime.
4. We have a special tradition with my sister. Every year we give each other some funny Christmas stuff, like Christmas jumpers, socks or onesies.
5. I really love candles, guess like every other girl. Yankee Candles are pretty expensive, but the ones they sell in H&M smell beautiful and have awsome deisgns.
6. Laptop case as boring it is, I chose one with a funny print so it will instantly brighten up the boredom.
7. Nutella made a personalized jars with cute quotes. Funny and yummy present.
8. My sister really got into working out recently. I think some gym fear would be a perfect present for her.
9. Alice in Wonderland was my sisters favourite book in the childhood. She also share the same name with the main character.
What about your presents?
Xoxo
H.

ONLY aztec print sweater
960 CZK – thehut.com

Christmas top
575 CZK – boohoo.com

NIKE white sports bra
1.150 CZK – liberty.co.uk

HOT SOX socks
155 CZK – nordstrom.com

Pandora stud earring set
1.660 CZK – nordstrom.com

Cashmere wrap shawl
3.775 CZK – vineyardvines.com

Tech accessory
330 CZK – amazon.com

Quarto cookbook
640 CZK – nordstrom.com

Vertical wall art
255 CZK – kohls.com

Kusmi Tea kitchen dining
470 CZK – bloomingdales.com

Yankee Candle christmas home decor
305 CZK – belk.com

H M white home decor
155 CZK – hm.com
Zanechat Odpověď

