LEATHER JACKET

IMG_5524

sukně – Esmara, tričko – Ann Christine, bundička – Zara, silonky – Calzedonia, kabát – Guess, šátek – Nanu Nana, balerínky – Humanic, řetízek – Guess, hodinky – Fossil, náramek – Guess, Pandora, kabelka – Longchamp

skirt – Esmara, t-shirt – Ann Christine, leather jacket – Zara, tights – Calzedonia, jacket – Guess, pumps – Humanic, necklace – Guess, bracelet – Guess, Pandora, watch – Fossil, handbag – Longchamp

V dnešním článku vám ukážu příklad, jak outfit, který nosím do práce, kde máme stanovený dress code, se dá jednouše pozměnit do takového rockového. Jak už jsem zmínila, v práci máme povinný dress code. To pro mě jako holku znamená šaty, sukně, košile, saka, balerínky a podpatky. Většinou mi to nevadí a ty sukně mám docela ráda, ale jsou i dny kdy bych si nejraději oblékla džíny a conversky. To si ale nechávám na víkendy 🙂 Když jsem s nějakou kamarádkou domluvená třeba na kafe hned po práci a nestíhám se jít domů převléct, občas se mi stávalo, že se mě kamarádi ptali „a ty jdeš rovnou ze státnic?“. Asi ty košile nejsou ještě tak populární. Ty svoje „pracovní oufity“ se snažím nějak lehce pozměnit aby nevypaday tak hrozně formálně a abych v kabelce netahala celý šatník na převlečení. Pomáhá mi v tom například tahle kožená bundička. Po práci jsem shodila sako a vyměnila ho za tuhle bundičku. Lehce rockový a hned více šmrncovní outfit byl na světě. Co myslíte?

Mějte se krásně!

H.


 

In todays post I will show you how I tune up my work outfits, where we have a dress code. I usually wear dresses, skirts, shirts and jackets. When I am meeting friends for example for coffee after work, I do not have time to go home every time to change. So what I do? I try to change one piece from my outfit so it wont look so formal. In todays outfit I changed from a jacket to this leather one and it instantly looks more chic. What do you think?

Xoxo

H.
IMG_5547 IMG_5503 IMG_5509 IMG_5487 IMG_5489

Zanechat Odpověď

