TRAVEL DIARY/ ROME 2

IMG_1108

sukně – Stradivarius, tričko – Stradivarius, bunda – Mango, silonky – Calzedonia, baleríny – Humanic, kabelka – Longchamp, hodinky – Fossil, sluneční brýle – Molo Sport&Fashion

skirt – Stradivarius, crop top – Stradivarius, jacket – Mango, tights – Calzedonia, pumps – Humanic, handbag – Longchamp, watch – Fossil, sunglasses – Molo Sport&Fashion

V pondělí nás čekal další dlouhý den, a tak jsme se posilnili pořádnou snídaní a vyrazili. Na programu jsme měli Piazza Venezia, s fontánou Berniniho a Španělskými schody, které jsou momentálně bohužel v rekonstrukci. Před odletem jsem ještě doma vygooglila, že na Torre Argentina je jakýsi útulek pro kočky, které se zde odjakživa toulají a vyhřívají na sluníčku na zříceninách. A jsou tam pořád! Za 15 minut jsme potkali 5 koček. Všechny jsou moc přátelské (hlavně, když máte v ruce salám). Pomazili jsme se s nimi a vyrazili dál. Navštívili jsme trh na Campo de Fiori, kde jsme nakoupili těstoviny a koření. Nezapomněli jsme ani na dobrý oběd a zmrzku.

Z nákupů jsem měla v plánu pouze dva obchody – Brandy Melville, kde mě asi poprvé nic nezaujalo a Kiko, kde byla taková tlačenice, že mi to nákup pěkně otrávilo. Chtěla jsem si prohlédnout a vyzkoušet nějaké novinky, ale nakonec jsem to v tom davu lidí vzdala. Popadla jsem pouze ty produkty, které už mám osvědčené a ráda. Vybrala jsem jeden lak na nehty v bordo barvě a druhý červený, jako dárek pro sestru. Moje oblíbené rtěnky Ultra Glossy Stylo, byly zrovna v akci za 3 eura, tak jsem si vybrala 3 odstíny, spěchala k pokladně a rychle pryč z obchodu.

V příštím článku se už můžete těšit na podzimní pražský outfit 🙂

Mějte se krásně!

H.


We had a big day ahead of us on monday with a lot of things that we wanted to see planned. After a big breakfast we started our tour on Piazza Venezia, Bernini fountain and Spanish steps, that are unfortunately in the moment under construction. We also visited kitty cats in cats sanctuary on Torre Argentina. They keep wandering there on the sun for a years now. We also steped by a market on Campo de Fiori, where we bought some pasta and spices. We also did not forget about lovely lunch an ice-cream afterwards.

I did not plan a big shopping spree. I wanted to go only to two shops – Brandy Melville, where I did not find anything that I liked and Kiko, which was so crowded, that made shopping really hard and annoying. I wanted to try out some new products, but I ended up buying only things that I already knew and liked. I picked up two nail vanishes and 3 Ultra Glossy Stylo lipstics, which happened to by on sale (win win).

I promise that next post will be more autumnal 🙂

Xoxo

H.IMG_1106IMG_1115IMG_1110IMG_1117IMG_1123IMG_1083IMG_1126IMG_1128IMG_1131

  
  
  
  

  

Z leva  Ultra Glossy Stylo 805, 811, 813 

From the left Ultra Glossy Stylo 805, 811, 813

Zanechat Odpověď

