KOSMETICKÝ OBLÍBENCI ZA MĚSÍC ŘÍJEN/ BEAUTY FAVORITES OCTOBER

IMG_5461Minulý měsíc jsem z kosmetiky vyzkoušela pár novinek, které mě zaujaly. Tentokrát je jich trochu méně, ale alespon je to úpřímné a vy se nemusíte bát, že vám tady představuji něco, čemu sama nevěřím a co mi nevyhovuje. Tohle objevování kosmetiky mě hrozně baví, protože nikdy nevím co skvělého zase objevím.

Last month was again all about trying out new prodcuts. I really enjoy this, because I never know what a great products I will discover again.

Na začátku října jsem své zničené vlasy ostříhala více než obvykle. Po létě to opravdu potřebovaly. Jejich pěči jsem nepodcenila ani ve výběru šamponu. Celkově mám vlasy dost rychle se mastící a konečky mám naopak suché. Chtěla jsem vyzkoušet něco, co by je dostatečně hydratovalo, ale také nezatěžovalo. Šampon s olejíčkem mě na začátku docela vylekal. Olejíček? Vždyt to musí hrozně mastit vlasy. Naopak, olejíček vlasy krásně vyživí, hydratuje a vlasy se krásně lesknou. Plánuju z této řady vyzkoušet i jiné produkty, třeba kondicionér.

Couple of weeks ago I decided ti trim my hair a bit more. It was much needed after the summer. I also did not underestimated my hair care when it come to shampoos. I discovered a new one from Dove from the oil range. In general I have a greasy hair and dry end so it is clear that I was a bit scared of using a shampoo that consisted oil. But dummy me. Oil moisturizes and nourishes my hair. I will definitelly try some more prodcuts from this line.

Sprchové gely Radox jsem měla spojené s tím, že jsou pouze pánské. Překvapení nastalo, když jsem objevila tento v Albertu. Byla to láska na první čichnutí. Borůvka a orchidej tvoří neodolatelnou dvojku. A cena 39kč, ta je taky skvělá.

I have always thought that Radox shower gels are just for man. Another discovery, they also make some for women. This one smells so beautifull and the smell stays on my skin for a really long time so you could catch me smelling my own arms (what a weirdo I am).IMG_5465 Vlastnit dobrou sadu štětců byl pro mě sen. Minulý měsíc se mi splnil. Co se týče štětců obecně, vyzkoušela jsem už různé, například Inglot a hlavně asi nejslavnější Real Techniques, které mě opravdu zklamaly a vůbec nevyhovovaly. Vyzkoušela jsem proto něco jiného, pro mě neznámého. EcoTools, jak napovídá samotný název, jsou přírodní štětce, 100% cruelty-free. Jsou vyroeny z taklonových vláken, kovové prvky jsou z recyklovaného hliníku a rukojet z bambusu. Kromě toho, jsou hrozně příjemné, měkoučké a hlavně skvěle spolupracují s produkty v nanášení na plet. A k jakým produktům je používám? Z leva – 1. bronzer, 2. tvářenka a higlither, 4. makeup a korektor, pro 3. a 5. jsem ještě nenašla využití. 

I have tried so many different make-up brusher by far, but did not seem to find ones that will be the best for me. I bumbed into these from EcoTools and I think I found my perfect brusher. What I love about them is that they are natural, 100% cruelty-free and work great with products applying to my skin.IMG_5470Využila jsem nabídky v Sephoře 2+1 zdarma. Jak neodolatelné. Mezi věci, které jsem si vybrala patří tohle trio – tvářenka, bronzer a higlither. Nejvíc se mi na produktu líbí, že je skvělý do kabelky nebo na cesty. Všechny 3 různé věci jsou zredukovaný do jedné malé paletky, a tak sebou nemusím tahat tunu věcí. Barvy jsou taky krásné. Jediné, co mě zarazilo, že na výběr jsou pouze dva různé odstíny paletky. U mě se naštěstí trefili a mé pleti vyhovuje jak tvářenka tak další části paletky.

Couple of weeks ago I got an e-mail from Sephora, buy 3 get one for free. Could not resisted obviously. One of the things that I picked up is this trio pallette. It consists with blusher, bronzer and highlither. What I love about this product is that is a perfect size for my handbag and also very convenient for travelling.

V poslední době jsem si moc oblíbila zapletené copánky. Z outfitů a z Instagramu jste si toho už určitě všimli. K těmto účesům volím „neviditelné gumičky“. V balíčku jsou 3 různé odstíny, a tak se trefí do (skoro) každé barvy vlasů.

I am obssesed with briads recently. The best hair bands for this kind of hair styly are „invisible“ hair bands. The come in 3 different colours so are perfect for almost every hair colour.
IMG_5480

Syoss produkty nemám moc v lásce, ale nedávno mi došla ochrana na tepelnou úpravu vlasů, a tak jsem sáhla po první, kterou jsem v obchodě viděla. Během první aplikace jsem uzávěr rozbila. Ještě že mám šikovného přítele, který mě z této tragické situace vysvobodil a lahvičku opravil. Utřela jsem slzičky a mohla začít sprej používat. A je skvělý! Hezky voní, vlasy se po něm lesknou a vypadají trošičku zdravěji. Nanáším ho na mokré vlasy před fénováním nebo suché před žehlením a natáčením.

I have never been a big fan when it comes to Syoss. I recently used up my current heat protect spray and reached for a first one I saw. I was pretty suprised. I smells very nice and my hair seems healthier.IMG_5485

img_7347

O laku na nehty ze stejné řady jsem se zminovala v letních oblíbencích. Na podzim jsem vybrala více odpovídající barvu. Musím říct, že laky Astor jsem si opravdu moc oblíbila. Barvy jsou krásné a výdrž skvělá. Asi se podívám po nějakých dalších barvách a svou zatím malinkou zbírku trochu rozšířím…

I already mentioned this nail vanish in my holiday favourites. This time I tried a different colour, more autumnal. I have to admit Astor nail vanishes are one of the best that I ever tried. Colours are beautiful, application is very easy and the do not chip that quickly. I might have to try another different colours…

Co jste si z kosmetiky za poslední dobu oblíbili vy? Budu ráda za vaše tipy 🙂

Mějte se krásně!

H.

Zanechat Odpověď

