PATTERNED PANTS

IMG_5456

kalhoty – H&M, tričko – H&M, bunda – Mango, vesta – F&F, šála – Nanu Nana, biker boots – Pimkie, náramek – Pandora, kabelka – Mizensa (http://etorebka.pl/)

trausers – H&M, t-shirt – H&M,  jacket – Mango, vest – F&F, biker boots – Pimkie, bracelet – Pandora, handbag – Mizensa (http://etorebka.pl/)

Včera bylo opravdu krásně. Podzim tak jak mý být. Sluníčko a všude kolem barevné listí. Dopoledne jsem strávila na přednáškách ve škole, kde jsem bojovala s tím, abych neusla a odpoledne mě čekal už příjemnější program. Ráno jsem si jako pravý zmrzlík vzala zimní kabát, ale odpoledne se tak oteplilo, že jsem odhodila kabát a převlékla se do kožené bundy a vestičky.

Ted už jsem určitě na cestě na letiště směr Řím, kam se těším jako malá. Na Tripadvisoru, youtube a všude možně jsem vyhledávala tipy na procházky, nejlepší těstoviny, největší apperol atd, tak snad to za těch pár dnů všechno stihněme.

Jaké máte plány na víkend vy?

Mějte se krásně!

H.


Yesterday was such a lovely day. So autumnal, crispy and great in general. I had couple of lectures in the morning and really had been fighting tiredness. Afternoon plans were much better. It got so warm, that I changed to a leather jacket and my favourite vest. I feel like my pants have perfect pattern and colour for autumn.

By now I should be on my way to the airport. I am going to Rome! I have been really excited for this vacation. For the last week I have been googling and browsing through Tripadvisor to find the best pasta and biggest Aperol in town.

What about your plans for this weekend?

Xoxo

H.
IMG_5439 IMG_5423 IMG_5443 IMG_5458 IMG_5387

Zanechat Odpověď

