WEEK IN PICTURES

 Minulý týden utekl snad ještě rychleji než ty předešlé. A co jsem dělala? Psala články, zkoušela nové recepty, užívala si sobotní dlouhé a klidné snídaně, dlabala dýni a snažila se zahnat strach u horroru čokoládou. Viděli jste film Ghoul? Bála jsem se pořádně, ale film se mi líbil a zaujal mě natolik, že ani přes ten strach jsem ho nedokázala vypnout.

Mějte se krásně!

H.Četli jste článek a viděli video z akce Teniskology?

Nejroztomilejší klíčenka

IMG_7748

Největší mnamka
Moje první lasagnePodzimní procházky krásnou Prahou
  Botasky jsou supr tenisky. Hrozně mě lákají ke koupi, jak jsou barevné 🙂
Kari na kokosém mléce
Dýně všude kolemSobotní snídaně
HalloweenMůj nový obal na Iphone z Vinted. Jen růžová to může být.

Zanechat Odpověď

