LEATHER PANTS

IMG_4938

kalhoty – H&M, tričko – Hollister, svetr – Ann Christine, šátek – Primark, kabát – Zara, biker boots – Pimkie, kabelka – Mizensa (http://etorebka.pl/), náušnice – Rossmann

Co mám na podzimu nejraději? Jak stromy mění barvy od oranžové k červené, že konečně můžu opět vylovit hluboko ze skříně moje koženkové kalhoty, zabalit se do šály a vyrazit na procházku v tomhle (pro mě) krásném počasí (pokud teda po cestě nezmoknu). Pokud jste četli můj minulý článek, tak už víte že se v mém šatníku neobejdu bez šátků. Pro mě jsou prostě nepostradatelné. Občas poslouží jako doplněk, někdy jako deka na pikniku a nebo zachránce před deštěm, když si jako vždy zapomenu deštník.

Jak si užíváte podzim vy? A co nejraději nosíte na podzim?

Mějte se krásně!

H.

IMG_4902IMG_4917 IMG_4916IMG_4944 IMG_4953 IMG_4957

Zanechat Odpověď

