OBLÍBENÉ ESHOPY

Při  přemýšlení nad novým článkem, jaký  by se mohl líbit a mě by bavil vytvořit, mě samozřejmě napadly nákupy. Dneska vám něco řeknu o mých oblíbených eshopech a ke každému vyberu kousek, který se mi v daném obchodě momentálně líbí.

Z oblečení používám nejčastěji eshop Asos. Velký výběr značek, žádné poštovné a rychlé dodání. Sami mají také svoji modní značku, která mě právě většinou zaujme nejvíce. Podobně jako tenhle top na fotce.

image1xxl

via http://m.asos.com/mt/www.asos.com/ASOS/ASOS-Top-With-Long-Sleeves-And-Twist-Back-In-Laddered-Fabric/Prod/pgeproduct.aspx?iid=5305065&cid=4167&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Cosmetic&totalstyles=4417&gridsize=3&un_jtt_application_platform=newPlp&un_jtt_redirect

Co se týče kosmetiky, obzváště té, kterou v Čechách neseženete, mám nejraději eshop http://www.feelunique.com/ . Z této stránky objednávám zejména Urban Decay (ta už je od nedávna v Čechách dostupná v Sephoře), kosmetickou řadu britské youtuberky Tanya Burr Tanya Burr cosmetics, štětce Real Techniques a EcoTools. Já už delší dobu pokukuju po čistící pletové masce Glam Glow. Jen ta cena mě od koupě odrazuje. S feelunique mám jen dobré zkušenosti. Jednou mi zboží jen bohužel zadrželi celníci. Jinak velká spokojenost. A pozor z první objednávky máte možnost získat 15% slevu.GLAMGLOW_SUPER_MUD_Clearing_Treatment_34g_1393931571

23-69321-pece-o-ruce-eos-hand-lotion-44ml-w-odstin-cucumbervia https://www.parfemy-elnino.cz/kosmetika-eos-hand-lotion

Při nákupu  parfémů  mám  jasno,  místo  předražených parfumerii  volím nákupy na letišti nebo v eshopech jako Elnino. Kromě voňavek mě tam zaujala i jejich nabídka kosmetiky např. roztomilé krémy EOS. Výhoda a to co na tomhle eshopu oceňuju je, že nemusím platit poštovné a objednané zboží si můžu vyzvednout třeba na prodejně přímo v centru v Pasáži Černá Růže

Asi jako každá holka mám v kabelkce neustále nepořádek. Nikdy nic nemůžu najít a vždy u toho nadávám. Zujaly me organizéry do kabelky, do kterých si krásně rozřadíte všechny ty věci, které se vám v kabelce neustále povalují. S hledáním mobilu, klíčů, propisky a lesku je konec. Já jsem objevila pěkné organizéry na http://www.aliexpress.com/ . Tenhle eshop je pro mě novinkou. Zatím s ním nemám žádné zkušenosti, a tak jsem na objednané zboží zvědavá. Ty, co jsem na eshopu objevila stojí dokonce 3 dolary, tak uvidíme jak budu s kvalitou spokojená. Přišlo mi zajímavé do článku pro mě donedávna neznámy obchod zařadit, abych vám třeba po nákupu mohla své dojmy sdělit.

http://www.aliexpress.com/item/1PCS-Lady-Women-Insert-Handbag-Organiser-Purse-Large-liner-Organizer-Bag-Tidy-Travel/2046488119.html?spm=2114.031010208.3.12.7uRxUe&ws_ab_test=searchweb201556_2,searchweb201527_3_15_16_13_14_3_2_1_4_71_72_73_74_75,searchweb201560_9

1367296637738(photo via http://m.groupon.com.au/deals/national-deal/13-Pocket-Handbag-Organiser/716962741)

A jaké jsou vaše oblíbené eshopy? Nakupujete raději online nebo v kamenných prodejnách?

Mějte se krásně!

H.

Zanechat Odpověď

