MUST HAVE LIST

Must-have list
via http://www.polyvore.com/
V šatníku máme  každá z nás pár věcí, bez kterých se nemůžeme obejít. Já vám ty moje dnes představím.
1. Bílá košile – ideální do práce, ale také k džínům. Prostě klasika. Moje je z Makrs&Spencer, ale jednou si plánuji pořídit ikonickou Gant.
2. Černé podpatky a černé balerínky. Na formálnější akce volím podpatky a když už mám příliš utancované nožičky, přezouvám se do balerínek. Mám pr vás TIP! Moje kožené lodičky jsem sehnala v Next a opravdu pohodlnější neznám. Pokud nějaké scháníte, určitě se podívejte.
3. Džíny a hlavně ty potrhané. Moje neojoblíbenější a nejvíc nošená věc. Kombinuji je s podpatky a sakem a nebo naopak tenisky a basic bílém tričkem.
4. Trenchcoat neboli balonák je klasika všech klasik. Hodí se k formálnějším šatům, ale i k džínám. Trenchcoat je prostě nadčasová věc. Můj pořízený ze Stradivaria a cena pod 1000kč.
5. Little black dress mám dvoje. Jedny klasické, druhé trochu odvážnější z výstřihem na zádech. Oboje Zara. At žijou jejich slevy.
6. K červené rtěnce jsem si musela najít cestu. Zvolit totiž správný odstín, padnoucí k vaši pleti a také naučit se jaké k výraznější barvě rtů volit líčení, není jednoduchý úkol. Svoji dokonalou z Kiko už ale mám a nevyměním.
7. Šátky a kabelky jsou mojí posedlostí. Šátek doplní outfit a zároven zahřeje. Pokaždé si vyberu v Primarku nebo v Zaře. Moje nejoblíbenější kabelka je Longchampka. Chtěla bych vlastnit každou velikost a barvu.
8. Sluneční brýle jako modní doplněk a občas zachránce během dnů, když se nestíháte namalovat nebo potřebujete zakrýt kruhy pod očima.
9. Jednoduchý a jemný řetízek. Můj, malé srdíčko jsem dostala už jako malá a nosím ho pořád.
Jaké jsou vaše stálice šatníku?
Mějte se krásně!
H.

Ted Baker bodycon dress
1 040 PLN – tedbaker.com

Bodycon dress
93 PLN – disheefashion.com

Joseph shirts blouse
1 475 PLN – joseph-fashion.com

Blue jacket
95 PLN – shein.com

Trench coat
85 PLN – wefashion.nl

AG Adriano Goldschmied skinny jeans
1 420 PLN – montaignemarket.com

Black pumps
265 PLN – alternative-footwear.co.uk

Black shoes
100 PLN – shein.com

Longchamp tote
540 PLN – neimanmarcus.com

Blu Bijoux chain necklace
135 PLN – maxandchloe.com

Quay round sunglasses
135 PLN – princesspolly.com

Abercrombie Fitch scarve
140 PLN – abercrombie.com

L Oréal Paris red lipstick
40 PLN – asos.com

Zanechat Odpověď

