PROSTOR

  V dnešním článku vám poradím, kam příště vyrazit na oběd nebo večeří. Minulý páteční večer jsme vyzkoušeli pro nás novou restauraci Prostor. Podnik se nachází blízko Anděla, poblíž tramvajové zastávky Zborovská. Ze zajímavé nabídky jsme si záměrně kvůli vyzkoušení vybrali každý jiné jídlo. Já jsem zvolila klasický hovězí hamburger, kluci vegetariánský hamburger s portobello houbami a pálivá kuřecí křidělka. (Asi si ted říkáte, kdo je tady holka že? 🙂 ) Všechny jídla nám opravdu chutnaly, mně hlavně domácí hranolky. Prostor restaurace (chápete? 🙂 ) nás taky zaujal, svojí strohostí a jakoby nedbalostí namalovaných/nenamalovaných zdí. Takže pokud příště nebudete vědět, kam vyrazit na jídlo, zkuste třeba tuhle restauraci. My se tam učitě brzy vrátíme, vyzkoušet jiná jídla z menu.

Mějte se krásně! A pokud jsem vám udělala chutě, tak se omlouvám. Já jsem během psaní dostala taky hlad 🙂

H.

  
  
  

Zanechat Odpověď

