OBLÍBENÁ KOSMETIKA ZA MĚSÍC ZÁŘÍ

Čas šíleně utíká, skoro jsem si toho ani nestihla všimnout a už je tady říjen. S tím přichází již tradiční článek o kosmetice, kterou jsem si oblíbila v minulém měsíci.

IMG_4859

S podzimem se kromě počasí mění i moje plet. Chladnější dny mi pokožku více zatěžují a na určitých místech – oční víčka, kolem nosu a rtů vysušují. Já s tím bojuji s pomocí olejíčku Kiehl’s. Je to sice dražší produkt, ale vyplatí se. Pořídila jsem si ho s dlouhým rozmýšlením minulý podzim. Načetla a naslechla jsem se na něj tolik chvály, že jsem ho musela taky zkusit. Rozhodně to nebyly vyhozené peníze. Používám ho na vyčištěnou plět, obden před spaním. Občas přidám i krém a občas si vystačím pouze s olejíčkem. Butik Kiehl’s najdete v obchodním centru na Smíchově a tuto zázračnou láhvičku pořídíte za přibložně 1250kč. Obchůdek je malinkatý, ale roztomolý a pani prodavačky jsou hrozně milé. Váš nákup vám předají s ručně psaným vskazem přání hezkého dne. Takové maličkosti dokážou zlepšit váš den.

Odličování je jeden z kosmetických procesů, který mě ale opravdu nebaví. Odličovací ubrousky Douglas mi ty muka, ale ulehčují. Většinou si na odlíčení obličeje vystačím pouze s jedním. Jsou to rozhodně nejlepší ubrousky, které jsem vyzkoušela. Plet zanechají svěží, dokonce i lehce hydratovanou. Nyní jsou ve slevě 59kč. Já určitě poběžím pro větší zásobu 🙂

IMG_4871

Co se týče výběru vonavek jsem hrozná konzerva. Když se mi nějaká líbí, tak se jí držím velmi dlouho. Tenhle podzim jsem ale byla „odvážná“ a rozhodla si vybrat novou. Paní prodavačka v Douglasu ze mě musela být totálně vyčerpaná. Mezi snahou vymezit můj čichovy vkus a hledáním kávových zrnek, mi představila přibližně 50 vonavek. Volba padla nakonec na Gucci Envy Me. Na popisování vůně jsem vážně poleno, a tak doufám že mi prominete, když vám radši vložím oficiální popis.

„Jemně aromatické tóny růžové pivoňky a vodního jasmínu jsou provokativně doladěny a okořeněny růžovým pepřem. Srdce této vůně je mistrně namícháno z nejčistších esencí sladkého ovoce, osvěžujícího bílého čaje a seringy. Rozkošný pocit vám dodá unikátní růžové pižmo. Základ vůně je tvořený santalovým a týkovým dřevem.“ (via http://www.parfums.cz/gucci/envy-me-toaletni-voda-tester-pro-zeny/)

Tuhle vonavku používala před pár lety moje sestra, a tak mi ji mimo jiné tak nějak každý den hezky připomíná.

IMG_4861

Na téma báze pod make-up bychom mohli vést dlouhé diskuze, jestli je to zbytečný nebo naopak nenahraditelný produkt. Já jsem bází vyzkoušela v průběhu pár let docela hodně (Dermacol, Smashbox, Maybelline, Inglot…) ale žádná mi nevyhovala jako Porefessional od Benefit. S použitím báze by nám make-up nebo v mém případě pudr, měl déle vydržet a k tomu ještě zmenšit pory. Porefessional úkol splnuje. Za mě je to jednička.

Moje donedávna problematická plet poslední dobou září a ja slavím. Make-up jsem odhodila stranou a vystačím si s korektorem, který používám na nějaké ty malé pupinky nebo diskoloraci. Tenhle jsem si „vypůjčila od ségry“ (a už si ho nechala). Krytí má podle mě na dobré úrovní a k tomu působí přirozeně. Nezalézá do vrásek a ani nevysušuje. Pokud scháníte nějaký cenově dostupnější korektor a zároven kvalitnější, určitě sáhněte po tomhle.

IMG_4862 IMG_4863 IMG_4867

V minulých kosmetických oblíbencích jsem vám představila paletku Urban Decay On the go. Co si budeme povídat, je větší a tak ji žádná holka asi v kabelce tahat nechce. Objevila jsem menší ekvivalent. Podle stavu použití asi poznáte, že téhle jsem během září dala opravdu zabrat. Kdysi jsem bronzer nepoužívala vůbec, nyní jsem si ho ve svém každodenním líčení oblíbila. Plet rozzáří a ta pak působí zdravěji. Občas z paletky používám i rozjasnovač nebo tvářenku.

Bez rtěnky nebo lesku nedám ani ránu. Minulý měsíc jsem si oblíbila tuhle v tělovo-růžové barvě z kosmetické řady produktů F&F. Hodí se ke každodennímu líčení. Rtům přidá jejich ale jakoby lepší barvu.

IMG_4872

Kokosový olej je takový malý zázrak, který použivám nejen v kuchyni, ale i v koupelně. Je vynikající na vlasy. Jednou týdne si vlasy od konečků do půlky namažu olejíčkem, pod hlavu dám ručník, abych neumazala polštář a usínám s kokosovou vůní. Ráno si vlasy umyju a po téhlé noční kůře je mám krásně lesklé a vyživené.

Jakou kosmetiku jste si v posledním období oblíbili vy?

Mějte se krásně!

H.

Zanechat Odpověď

