FALL WISHLIST

Fall wishlist
via http://www.polyvore.com/
Odjakživa mě baví dělat seznamy. Všeho. Co si sbalit na dovolenou, co tenhle týden udělat. S podzimem přichází další můj seznam aneb co bych si chtěla s nadcházejícím obdobím pořídit.
1. Rtěnka v tmavší barvě, ideálně ve švěstkovém odstínu. V listopadu se chystám do Říma, a tak se těším že se po nějaké nové rtěnce podívam v butiku Kiko.
2. Bralette – tohle si už se seznamu můžu odškrtnou. Podprsenku jsem sehnala tenhle týden v H&M. Hrozně se mi líbí pod obyčejný top, když krajka lehce vykukuje.
3. Tote bag – tento týden mi opět začala škola a to znamená tahání knih, notebooku, svačiny, věcí na cvičení. Kabelku, kam se mi všechny potřebné věci vejdou jsem už naštěstí taky sehnala, opět v H&M.
4. Závěsy – Ve svém pokoji neustále něco předělávám a poslední věc (to si myslím pokaždé, než zase na něco příjdu), která mi chybí jsou závěsy. Po nějakých hezkých už pokukuju docela dlouho, ale zatím se mi nepodařilo nic sehnat. Pokoj mám celkově laděný do bílé, malinko i šedivé barvy, a tak by potřeboval trochu rozveselit, třeba modrou. Máte nějaké tipy?
5. Tumbler – Nejsem úplně ranní ptáče, ale nedokážu si představit ráno bez kávy nebo čaje. Nejlepší kompromis by bylo si ho dát po cestě do školy/práce. Všechny, které doteď vlastním (Starbucks, KeepCup) bohužel protékají a nápoj teplý příliš dlouho neudrží.
6. Zrcadlovku, kterou fotím si půjčuju, a tak by se mi hodil vlastní foták. Hodně chvály slýchám na Olympus, tak snad ho brzy taky vyzkouším.
7. Džínovou košili sháním už opravdu dlouho. Pořád ne a ne najít tu správnou. Takže mi zůstává hledat dál.
8. Rok 2016 se blíží čím dál tím rychleji a já bych si alespoň jednou mohla pořídit nový diář včas (a ne až v únoru). Před pár lety jsem měla kožený  od Fillofax, ve kterém pouze každý rok vyměníte papíry. Tenhle rok se plánuju podívat po stejném.
9. Tenhle rok mi položky ze seznamu ubývají nějak rychleji. Hodinky jsem si už taky pořídila a to během mé poslední návštěvy v Drážďanech. Opěvovala jsem je už v minulém článku a opět budu. Fossil hodinky jsou prostě nejlepší. Víc spokojená být nemůžu.
10. Lak na nehty Kiko jsem koupila v červnu v Miláně. Jsem s ním tak spokojená, že si plánuju pořídit další. Tentokrát v nějaké růžové barvě.
11. Můj nynější obal na Iphone je původně pro 5C. Já ale vlastním 5S. Omyl během nákupu, stane se. Mobil mi z něj pořád vypadává, tak si už opravdu musím pořídit správný.
12. Černou crossbody kabelku, která má odjímatelný popruh, takže může sloužit i jako psaníčko už mám taky koupenou. Teda, zbylo mi na tom seznamu vůbec něco? Ta moje je opět z Drážďan, Dune z outletu TKXMaxx. Brzy vám ji určitě ukážu v outfitu.
Co vy a seznamy, taky vás baví?
Mějte se krásně!
H.

Levi s shirts top
2.575 CZK – houseoffraser.co.uk

Charlotte Russe black bra
360 CZK – charlotterusse.com

Linda Farrow genuine leather handbag
47.140 CZK – forzieri.com

Yves Saint Laurent black tote bag
24.435 CZK – nathalieschuterman.com

FOSSIL adjustable bracelet
3.730 CZK – nordstrom.com

Kate Spade tech accessory
960 CZK – macys.com

Satin lipstick
185 CZK – kikocosmetics.com

Nail polish
105 CZK – kikocosmetics.com

Blue green curtain
720 CZK – bedbathandbeyond.com

Blue home accessory
1.440 CZK – kikki-k.com

Wood welcome sign
120 CZK – target.com

Harvest white toss pillow
420 CZK – kohls.com

Victoria s Secret plastic drinkware
240 CZK – victoriassecret.com
Zanechat Odpověď

