CHECK SHIRT

IMG_4802sukně – Jennyfer, košile – Primark, silonky – Calzedonia, bunda – Lindex, loafers – FF, hodinky – Fossil, náramek – Guess

Můj nápad vyfotit outfit na Pilsnerfestu padl v době, když jsem uviděla ty davy. Byli jste tam taky? Já jsem tam zavítala poprvé a asi naposledy. Kapely dobrý, ale tolik lidí na jednom místě pro mě není to pravý. Potkala jsem tam kamarádku, která nyní studuje v zahraničí, tak jsem měla radost, že jí tam vidím alepson chvíli 🙂

V neděli jsme si hezky přispali, zjistili že v koupelně neteče teplá voda a po studené sprše vyrazili na procházku do města najít dobrou kavárnu a nafotit outfit. Naše vyhlídlá kavárna Café Víden, kterou známe už z Rokycan, byla bohužel v neděli zavřená, a tak jsme slevili na obyčejnou kávu sebou z obchodního centra. A co jsem si ten den vzala na sebe? Červenou kostkovanou košili jsem scháněla už druhý rok. Objevila jsem ji v Primarku v Dráždanech za 13 euro. Je přesně podle mých představ a dokonce i hřeje. Krajkovanou sukni mám už tři roky. Byla dlouho zahrabaná někde hluboko v mé skříni a nedávno jsem ji opět objevila. Stává se vám to taky? Hodinky taky z Dráždan mi už během toho týdne, co je vlastním stihlo pochválit asi 10 lidí a mě se taky hrozně moc líbí. Jsou to moje druhé hodinky Fossil a ti podle mě dělají nejkvalitnější a také nejhezčí hodinky.

Mějte se krásně!

H.
IMG_4800
IMG_4819 IMG_4826 IMG_4841 IMG_4843  

 IMG_4845 IMG_4847

Zanechat Odpověď

