SHOPPING IN DRESDEN

IMG_4776
tričko – HM, džíny – Zara, svetr – Abercrombie Fitch, boty – Guess, kabát – Guess, klobouk – TKMaxx, hodinky – Fossil, řetízek – Vintage + Guess

V S pondělním volnem jsem naložila jako pravá holka – nákupy v Drážd´anech. V plánu byl mezi jiným TKMaxx, kdo nezná tak je to outlet se značkovým oblečením. Oblíbila jsem si ho během svých častých návštěv v Anglii a to, že je v Drážd´anech jsem přivítala velmi ráda. V plánu jsem měla taky butik Fossil, odkud jsem si odnesla už dlouho vyhlídlé hodinky a samozřejmě, že nesměla chybět ani návštěva Primarku, kde vždycky kupuju pyžama, ponožky a různé blbůstky do bytu. Nejvíce zvědavá jsem byla na kolaboraci Primarku a britské youtuberky Gabrielly aneb Velvetghost, která pro ně navrhla právě ty bytové doplňky. I když se mi z jejich spolupráce líbilo hodně věcí, np. srdíčkový hrneček, nakonec jsem si nic neodnesla a zůstala u tradičních ponožek. Stihla jsem taky očuchat a vyzkoušet všechny vonavé spreje Victoria’s Secret v drogerii Muller a snažila se sama sebe přesvědčit, že další voňavku opravdu nepotřebuji. Celý výlet jsme zakončili vynikajícím obědem v italské restauraci. A nezapomněla jsem taky vyfotit svůj pohodlný, nakupovací outfit. Klobouk, který jsem pořídila v TKMaxxu jsem si musela hned vzít na sebe a celý den jsem ho pak už nesundala, ani v autě.

Jezdíte taky občas na nákupy do Drážďan? Jaký obchody máte v zahraničí nejraději vy?

Mějte se krásně!

H.

IMG_4778
IMG_4756 IMG_4753IMG_4764 IMG_4786 IMG_4789 IMG_4790 

    
    
    
    
    
    
    
    
    
 

2 thoughts on “SHOPPING IN DRESDEN

Zanechat Odpověď

