WEDDING TIME

IMG_4718šaty – River Island, psaníčko – New Look, lodičky – Marks Spencer, náramek, řetízek – Guess, náušnice –

Minulý pátek jsem strávila na svatbě mé kamarádky z dětství. Obřad i hostina se konala na Zámku Ctěnice. Byla jsem tam poprvé a je to nádhera. Velká zahrada, ke které patří i zahradnictví, restaurace a plno dalších budov. Počasí vychytali dokonale, sluníčko svítilo celý den, a tak všichni odhodili kabáty a mohli dát na obdiv všem těm krásným šatům. A co jsem ten den zvolila já? Tělové šaty jsem kupovala už před 3 rokama v Anglii, tenkrát ve slevách za 8 liber. Naprosto nejlepší koupě. Lodičky ve stejné barvě mám z Marks Spencer a jsou to jediné boty na podpatku, co vlastním a jsou opravdu pohodlné. Může za to jejich speciální vystýlka Insole. Původně jsem plánovala si vlasy natočit, ale jelikož jsem nestíhala tak jsem si po straně pouze zapletla copánek abych ty rovné vlasy alespon trochu ozvláštnila.

Jak se vám líbí můj svatební outfit?

Mějte se krásně!

H.

IMG_4717IMG_4673IMG_4676IMG_4704IMG_4706
IMG_7206IMG_7227

  

Zanechat Odpověď

