Autumn red

IMG_4546legíny – Zara, halenka – Oasis, džínová bunda – Mexx, kabelka – Mizensa (http://etorebka.pl/), tenisky – HM, hodinky – Fossil

A je tu podzim. A s ním přichází jedna z mých momentálně nejoblíbenějších barev, hlavně v provedení této kabelky. Ještě by se mi líbila nějaká ve vínové, co myslíte? Letošní podzim máme naštěstí  krásný. Babí léto se vším všudy a já jsem ráda, že péřovku snad vytáhnu až později. Zatím si vystačím s dlouhými kalhoty, nějakou halenkou a džínskou, tak at nám to krásné počasí ještě vydrží.

Co nosíte na podzim nejraději vy?

Mějte se krásně!

H.

PS.: Na konci pro zasmátí pár fotek, jak mě u focení překvapil pán, který z budovy zrovna vycházel. Já si prostě umím vybrat dobrá místa na focení.

IMG_4544
IMG_4542IMG_4556IMG_4565IMG_4547IMG_4550

Zanechat Odpověď

