BURGERFEST, VINOBRANÍ

kalhoty – Lindex, svetr – Forever21, kožená bunda – Mango, vesta – F&F, tenisky – Converse, kabelka – H&M kids,  řetízek – Guess, hodinky – Fossil, sluneční brýle – Molo Sport&Lifestyle (http://www.molo-sport.cz/)

Minulou neděli se v Praze konalo hned několik akcí. My jsme po 80 km na kole, které jsme ujeli den předtím, zvolili Burgerfest a Vinobraní na Pražském hradě. Museli jsme ty spálené kalorie pořádně doplnit.

Po krásné slunečné sobotě přišla chladnější neděle, a protože jsem věděla že strávíme pár hodin venku, tak jsem na sebe navlíkla pár vrstev. Vestičku jsem si pořídila minulý podzim a i když se většině mužského obecentstva nelíbí, já jí mám ráda a co je hlavní – zahřeje. Jak jsem v jednom z minulých článků slibovala, že si kabelku dlouho nepořídím, ehm nepovedlo se. V H&M jsem objevila tuhle s roztomilým nápisem „New York I think I love you“. Conversky jsou u mě pořád stálicí. Střídám je s druhým, bílým párem.

Na burgerfestu jsem byla poprvé a velký nadšení se teda nekonalo. Všude fronty na půl hodiny a plno lidí. Nakonec jsme si dali burger jen v Texas Steakhouse a malinkatý růžový v La Loca. Oba burgry nic moc, housky a sýr studený. Uznávám, že na takových festival nestíhají mít všechny suroviny hotové. Takže přístě si burger bud radší uděláme doma nebo zajdeme do restaurace.

Na Vinobraní chodím každý rok a jsem asi divná, ale ne kvůli burčáku. Prostě mi nechutná. Spíš se tam jdu vždy projít, nasát tu začínající podzimní atmosféru a dát si třeba zmrzku nebo špekáček. Ano velmi typické 😀

Co na podzim rádi podnikáte vy? Byli jste taky na Burgerfestu nebo nějakém vinobraní? Nebo se třeba chystáte tenhle víkend na to na Karlštejně?

Mějte se krásně!

H.

  
  
  
  
  
  
   
  naprosto nejlepší zmrzlina od Dione http://www.agrimex.org


Zanechat Odpověď

