OBLÍBENÁ KOSMETIKA ZA MĚSÍC SRPEN


V srpnu jsem objevila pár novinek a nebo naopak si znovu oblíbila produkty, které jsem používala dříve. Horký dny mi pomáhala přežít termální voda. Tu, co mám já obyč z obchodu Auchan, kterou mi dovezla mamka z Francie. V Čechách seženete np. Vichy nebo Avene v jakékoli lékárně. Občas ji používám taky během chladnějších měsíců. A to když mi nesedne nějaká kosmetika a já skončím s červeným obličejem. Termální voda plet krásně zklidní.

Co se týče čistící a odličovací péče, pořád hledám. Micelárku od Bourjois jsme poprvé dostala na nějaké akci v Lindexu. Sedla mi natolik, že jsem si ji pak pořídila ještě jednou. Vyhovuje mi mnohem víc než Bioderma nebo Garniere. Plet skvěle odlíčí, vyčistí a zanechá ji příjemně hladkou a hlavně ne mastnou.

Boom na BB krémy mě docela přešel. Po vyzkoušení toho od Garniere, na který byly reklamy opravdu všude, jsem akorát tak měla ještě mastnější plet a sjednocení tonu se teda opravdu nekonalo. Mamka mi jednou dala vzoreček korejského BB krému Erborian. Skepticky jsem ho vyzkoušela a přímo jsem žasla. Lehký, příjemný, plet sjednotil a zakryl lépe a přirozenějí než kdejaké makeupy. Hned jsem si vygooglila, kde ho v Čechách seženu a bežela do nejbližšího Marrionaud.

A můj nejvější letní objev – prodloužené řasy. Nikdy jsem je nechtěla, že je to umělé a nevypadá to přirozeně. Nejlepší kamarádka mé sestry mě ale přemluvila. Už nějakou dobu chodí na prodloužení řas a snad jako jediná, co jsem potkala je má krásné a vypadají přirozeně. Objednala jsem se a byla nadšená. Ten, kdo to vymyslel je génius. Pro mě jsou v malování právě nejdůležitější oči. S prodlouženýma řasama si vystačím už jen s pudrem, občas korektorem nebo BB, tužkou na obočí a rtěnkou. Nejdřív jsem se bála, že mi hrozně rychle vypadají. Nechala jsem si je udělat týden před dovolenou a během toho týdne u moře dostaly docela zabrat. Už jsem byla na dvou doplněních a příjde mi, že pokaždé vypadají mín a mín. Každopádně jsem hrozně spokojená a můj první návrh, že si je nechám udělat jen na léto odsouvám dál a dál. Už se bez nich totiž asi neobejdu 🙂

Kdo by je chtěl také vyzkoušet, tak chodím k paní Šárce do Salonu Glory na Praze 5. Za první aplikaci jsem zaplatila 2000kč a za další 600kč.

http://salonglory.cz/


  Na rtěnky jsem ulítlá. Mám jich tolik, že je ani nespočítám. Tohle léto jsem dávala přednost červeným. Ta z Kiko je krásně, sytě červená. Konzistencí přímo krémová, má docela dobrou výdrž a rty hlavně nevysušuje. Baby Lips Maybelline jsou taky suprový. Rty jen lehce zabarví a k tomu dobře hydratují. Poslední a opravdu slibuju, že ve skutečnosti na rtech zelená není je od Barry M. Tahle rtěnka se zabarví podle vašeho tonu pleti. To slibují. Já si myslím, že tam spíše bude něco s teplotou těla. Na mě je ve výsledku malinová a na sestře třeba červená. Kouzlo nebo co.
Tohle léto jsem s lakama na nehty trochu experimentovala. Upustila jsem od své oblíbené červené a zkusila trochu odvážnejší barvy. Broskvová Astor je skvělá a rozhodně ji budu nosit i na podzim. Lak na nehty od Astoru jsem vyzkoušela poprvé a byla jsem mile překvapená. Vydržel bez porušení 5 dní. U mě je to rekord, většinou si nehty zničím už během prvního dne po nalakování.

Modrou jsem nikdy neměla v lásce. Natož na nehtech. K laku mě přivedl přítel během nákupů v Milánu. Vybral mi ho sám, že se mu líbí a určitě mi bude slušet. Měl pravdu. Barva je krásná a čeho jsem se bálá nejvíc, nevypadá lacině. Výdrž je trochu kratší, bez porušení 3 dny ale i tak jsem s ním spokojená.

Na střední jsem nikdy ale opravdu nikdy nenosila culík. Mám velký uši, vysoký čelo, nesluší mi. S postupem let jsem takové věci přestala méně řešit a culík ted nosím nejen na sport. A jaký gumičky jsou nejlepší? Invisible Bobble Bar. Původně si je koupila ségra. V balení byly 3, tak jsem si jednu vypůjčila a už nechala. Vlasy netahá, neškrtí a hlavně nenechává ty ošklivé přechody, jak to dělají obyčejné gumičky.

Paletka The Nudes Maybelline je novinkou. Nemám ráda výrazné oční stíny, a tak právě většinou sáhnu po jemných, tělových barvách. První takovou paletku jsem měla od Urban Decay, ale ted si ji radši šetřím a na její místo jsem  pořídila o poznání levnější Maybelline. Pigmentace stínů je opravdu skvělá a stějně tak výdž. Pokukuju ještě po podobné od L’Oreal.

Na dovolené jsem se docela opálila, a tak ted‘ používám pouze pudr. Můj oblíbený je od Estée Lauder Double Wear. Kryje skoro jako make-up a moji mastnější plet‘ mi dostatečně zmatní.
  Značku Urban Decay mám snad nejraději ze všech. Z každého jejich produktu jsem pokaždé nadšená. Jen ty ceny nejsou úplně nejpříznivější mé peněžence. Na začátku léta jsem se rozhodla pořídit nějakou jejich novinku. Paletu On the go. Je hlavně skvělá v tom, že obsahuje skoro vše co potřebujete ke každodenímu líčení – 5 stínů, bronzer, tvářenku, rozjasnovač, lesk na rty a řasenku s tužkou na rty, které jsem už bohužel spotřebovala a chytře vyhodila. Moje oblíbené věci z této paletky jsou úžasně krémové stíny, které opravdu vydrží celý den, lesk na rty v tělové barvě a bronzer. Je to totiž první bronzer, který mému tonu pleti opravdu sedí. Kromě vysoké ceny je nevýhodou i to, že paletka je docela mohutná a těžká. Na cestování například bohužel moc vhodná není. Nyní můžete sehnat produkty Urban Decay už u nás v Čechách v Sephoře.

Jaké produkty jste si přes léto oblíbili vy? Co v těch vedrech zachranovalo vás?

Mějte se krásně!

H.

Zanechat Odpověď

