TIP NA VÝLET/ BUBOVICKÉ VODOPÁDY

Léto už se blíží ke konci, to ale neznamená, že musíme být zalezlý doma. Podzim je ideální na různé výlety (když teda zrovna v kuse neleje a nemusíte se bát že každých 5 metrů uklouznete na blátě).

Dneska pro vás zrovna mám jeden takový tip na výlet. Takže příště až nebudete vědět co by, sbalte batůžek a můžete vyrazit.

Jedno takové krásné místo se totiž nahází poblíž Prahy. Bubovické vodopády najdete 10km od Berouna. My jsme se tam vydali na skůtru, který jsme nechali v Srbsku a dál už vyrazili po svých. Procházka tam nám zabrala přibližně půl hodiny. Cesta nazpátek už byla trochu delší, ale to protože jsme blbi s fot´ákem😊

Ten den jsem samozřejmě zvolila pohodlnější oblečení – legíny, sportovní tílko, mikča a hlavně můj oblíbený batůžek. Přesně si pamatuju dobu, kdy nosit batohy bylo trapný a já tahala učení do školy v kabelce. Ted´ bych svůj bat´ůžek nosila nejraději každý den.

A když vám ještě zbyde čas a nebudete mít výletování dost, můžete po cestě ještě stihnout np. Karlštějn 🙂

A moje rada na závěr – neberte si conversky, jinak je budete mít krásně celé ulepené od bláta.

Mějte se krásně!

H.


  

  
  
  
  
  

IMG_15092015_141556  

Zanechat Odpověď

