NOODLE BAR MODRÝ ZUB

  V dnešním článku mám pro vás takový malý typ, kam zajít na dobrou večeři. Minulou neděli jsme si s přítelem řekli, že vyzkoušíme nějakou novou restauraci. Volba padla na Noodle bar Modrý zub. Tahle thajská restaurace se nachází blízko Anděla, v ulici Stroupežnického 14. Podle internetu jsem vykoumala, že v Praze už mají celkem tři pobočky. Pokud máte rádi thajské a hlavně pálivé jídlo, tak si tady rozhodně pochutnáte.

Já osobně pálivá jídla zbožnuju, takže s výběrem jsem byla moc spokojená. Rozhodovala jsem se mezi klasickou smaženou rýží s kuřecím masem a červeným kari. Volba nakonec padla na kari. Jak už jsem psala, pálivá jídla zbožnuju, ale teda tohle byla síla. V menu označení dvě papričky a moje pusa volala vodu vodu! Přítel si dal své oblíbené udon nudle, které byly dokonce pálivejší jak to moje. Ke konci jídla jsme oba spořádali velkou láhev pití a vysmrkali asi 100 kapesníků. Naštěstí jsme ale nebyli jediný. Pár vedlé nás, co jsem zporovovala, byl na tom úplně stejně. Slečna červená a s tuctem kapesníků v ruce.

Abych se pořád nerozplývala pouze u jídla, musím taky pochválit interér. Jak vyplývá z názvu, restaurace je laděná do modré barvy. Líbil se mi jejich dřevěný, minimalistický nábytek. Stěny, působily jako by nedbale vymalované, ale k celku se hodily ideálně. Ale co mě hlavně zaujalo, byly světla, které mi připomínaly lampionky.

Každopádně restauraci moc doporučuju a myslím, že se tam brzy opět vrátíme.

http://www.modryzub.com/

Co vy a pálivá jídla?

Mějte se krásně!

H.

  
  
  

Zanechat Odpověď

